Har oppkjøring i morgen!! Wææh.. Oppdatert: KLARTE DEEEEET!!!!:D:D:D:D

Floken

Forumet er livet
Så dritt nervøs allerede.. IIIIK!!!! Håper jeg virkelig klarer det..
Noen som har noen gode tips?[:D]

JIPPI JIPPI

HOLD FARTSGRENSEN!!!! det er det eneste jeg kan si...

Masse Lykke til- Det går så bra atte[:D][:D]

hold fartsgrensen og titt i bakspeilet ofte[;)]

Også må du ikke være så nervøs, senk skuldrene og prøv å slappe av!

Lykke lykke til[:D]

Masse lykke til!!!

Hold fartsgrensa og bruk speilene som de andre sier, så skal det nok gå bra[:)]

Gleder meg til oppdatering[:D]

og stopp stopp for dei som vil over gangfeltet og er du ikkje førnøgd med rygginga/parkering så køyr fram igjen og rett på bilen, det fekk eg skryt for husker eg[:D][:D]

LYYYYYYKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE TIL[:)][:)]

Vis god respekt for overgansfelt. Snu ekstra godt på hode når høgreregelen gjelder(sensorene ser ikke alltid at du har sett om det kommer bil). Ellers så er det lurt å ha lav fart inn mot en rundkjøring..

LYKKE SÅ MASSE TIL

Lykke til[:D][:D][:D][:D]

Skal sjøl begynne på lappen nå (bedre sent enn aldri[8|]),og kjenner eg har litt nerver... så gi full tilbakemelding  om det!!![:)]

Du klarer det nok kjempefint[:D]

Mitt tips er: BARE KJÖR, DU KAN KJÖRE BIL. IKKE TENK PÅ HVORDAN DU KJÖRER. BARE TENK PÅ DET SOM HAR MED TRAFIKKEN Å GJÖRE!
JEG STRÖK PÅ MIN FÖRSTE OPPKJÖRING, OG DET VAR NERVENE MINE SOM GJÖRE AT JEG IKKE KLARTE Å KONSENTRERE MEG, SÅ DU MÅ BARE PRÖVE Å IKKE TENKE PÅ HVA HAN LÄREREN TENKER OM DEG, BARE KJÖRE BILEN OG FÖLGE MED PÅ SKILTENE [;)]
OG BRUK SPEILENE, DE ER VISST VELDIG NÖYE PÅ Å SE OM DU ER FLINK TIL Å BRUKE SPEIL.

DET KOMMER TIL Å GÅ VELDIG BRA!

ORIGINAL: Charaina

hold fartsgrensen og titt i bakspeilet ofte[;)]

Også må du ikke være så nervøs, senk skuldrene og prøv å slappe av!

Lykke lykke til[:D]

MAsse lykke til [:D]

Hold fartsgrensene ja! Det vil ikke kjør for fort eller for seint... ei venninne av meg strøyk fordi hun kjørte i 60 i 80 sonen på en landeveistrekning.

Men aller mest - ha tro på deg selv! Dette klarer du! Masse lykke til [:)][:)]

lykke til![:D]
har ikke noe tips jeg men noen foretrekker å ha på radioen så de liksom kobler ut at dete r oppkjøring og slapper av...

Et godt tips:

Ikke tenk på at det er sensor som sitter der.
Det er heller din beste venn eller kjæreste som sitter der*:)

Slapp av og husk å puste.....Du har klart å presse ut en unge så å klare å få lappen er pis åff keik:)

Back
Topp