Har noen...

Medea

Elsker forumet
...av barna deres blitt mer grinete/selskapssyke i det siste??

Talina er blitt så selskapssyk![&:] Blir fornærma hvis vi ikke prater med henne eller sitter så hun kan se oss.
...og på morgenen etter flaske pleide hun før å sovne igjen eller leke litt for seg selv, men nå gidder hun ikke det engang. Nå skal hun opp helst med en gang og da er alt bare fryd og gammen for en liten stund[8D][:-][8|]
Det blir litt slitsomt i lengden...får liksom ikke gjort så mye. Hun gidder tilogmed nesten ikke leke med lekestativet mer, selv om jeg stadig skifter ut lekene![&:]

Noen som har det sånn som jeg?? isåfall noen tips på å få henne blidere??

Takk for at du skrev det innleggget jeg hadde tenkt å skrive[;)]

Har det akkurat på samme måte, får omtrent ikke gjort annet enn å leke med og aktivisere Amalie for tida...

Her har vi d også sånn. Eg får ikkje gjort noe nå når samboer er på jobb (i nordsjøen). Føle eg sitte med Adrian på fanget hele dagen [&:] Tenkte eg sku prøva å vaska litt hus no [:'(], for se kossen d går.....

Akkurat som hos oss!
Skrev faktisk et innlegg om det for en ukes tid siden, fikk svar fra flere om at det var en periode som hørte til alderen nå, at de var ekstra selskapssyke! Snuppa mi har også mista interessen for babygymen, gidder ikke prøve å ta lekene engang. Får håpe det blir bedre etterhvert.

sånn er jonas på ettermiddagen.. vil bare opp...blir litt sliten av d jah.... 

Stine er også slik. Men, jeg lar henne få ligge der og kjede seg litt. Hun blir sutrete og lite fornøyd når jeg ikke kommer, men det er ikke hyl fra henne. Hun hører meg og kan se meg, men jeg iler ikke bort til henne. Vet ikke om det er rett eller galt, men ingen av oss er vel tjent med at hun skal få det som hun vil hele tiden??????? Kanskje har de godt av å kjede seg litt også?? Lurer på om vi av og til overstimulerer ungene våre? Hva sier dere? 

Liam Isac er også slik. Og han kan hyyyyle[:@] Pleier ikke gå bort til han så fort, men jeg orker ikke høre på den skrikingen i lengden. Han kan våkne opp og være litt blid, men etter en liten stund er det klaging. Lekene hans er ikke interessant lengere. Og jeg er bare interessant for en liten tid. Hjelper heller ikke bedre når det bare regner og regner her i Bergen. Og han hadde feber for noen dager siden og nå driver å hoster så mye. Dette til sammen gjør at jeg ikke orker å gå ut med han.
Men igår var pappan idolet hans, så når pappa kom hjem fra jobb var det fryd og gammen[8D] 

Back
Topp