HAr noen

Tuvasm@mm@

Gift med forumet
av dere laget biffsnadder? tenkte jeg skulle lage det i morgen, tenkte jeg skulle ha i løk, paprika,sjampinjong, noe mer jeg kan slenge i?

ORIGINAL: Hege og Chris

Har laget det før og det er nam det, hadde ikke i noe mere jeg, men sikkert mye mere å hive i[:D]

E vel bare det man bruka å ha i trur æ.....

Har laget det før og det er nam det, hadde ikke i noe mere jeg, men sikkert mye mere å hive i[:D]

Hva hadde du vedsiden av?

chips og bernais,ris og bernais og poteter og bernai... jammmy

ORIGINAL: Tuvasm@mm@

Hva hadde du vedsiden av?

Jeg pommesfritz og sjysaus og samboern pommesfritz og bernaise. blir nok dette ja[;)]

Mmmm....hørtes godt ut [:)] Det tror jeg vi skal ha i morgen!!

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Vi skal ha det på søndag[:D] Biffstrimler, løk og paprika, og ved siden av skal vi ha pommes frites og peppersaus[8D]

Hadde først tenkt på søndag jeg også, men så skal det være et lite selskap er[8D] så da tar vi det i mørgo i steden for[;)]

ORIGINAL: lonamor

ORIGINAL: Tuvasm@mm@

av dere laget biffsnadder? tenkte jeg skulle lage det i morgen, tenkte jeg skulle ha i løk, paprika,sjampinjong, noe mer jeg kan slenge i?

brokkoli............................nam..................nam.................[:D](bruker brokkoli i nesten alt sånt eg[8D])
[/quote

Kanskje jeg skal slenge m en brokkoli, er jo godt det da[;)] Takk for tipset[:D]

syns paprika blir så slapp og smakløs i biffsnadder, men det er smak og behag, jeg digger løk!!!! så det hadde jeg hatt oppi, og babymais er godt. husk bruk fersk og ikke bokse championg.

http://home.c2i.net/lunatech/biffsnadder.html  fant noe her foresten også. søk på google finner du

edit:    

tore   (men det skjønte man kanskje med masse løk :D)

Er ikke så glad i biff,så kan det svarre ikke hjlpe deg!

(ja,vet jeg er rar...hørt det før.hehe[8D])

Back
Topp