har noen

Odiina

Glad i forumet
menslignende utflod?
oppdaget i går at jeg hadde rosalignende utflod, i dag er det mer brunt sånn som på slutten av mensen. er det normalt??
Ble litt engstelig.[&o][:(]

Hei,  visst du har rota mykje inni der eller har hatts ex, kan du få litt blødninger, litt sånn lyserosa slimhinne blødninger. Det er nok berre nokon rifter i skjedeveggen som gjer at det blør litt. Det vil vel vere slik i ein 3 - 5 dagar, det var det hos meg.
Det er berre visst du får ein vanleg menstruasjon at du får ein SA. (Spontanabort). Du kan også få litt mens liknande blødningar i den tida då du skulle hatt IKM (Ikkje Kom Mensen).

Velkommen til oss, er det noko du lurar på er det berre å spørje.

Har ingen smerter. Og er fortsatt kvalm om kvelden merker jeg.
Får håpe det bare er feste "blødninger"

Titter inn her en liten tur jeg tihi
Dette går så bra søstern[:)]
Du må ikke tenke så mye på det, jeg veit det ikke er så lett, men prøv.

klem fra "lille" søstern[:)]

Hei kjære deg

Jeg hadde slike blødninger og det endte i MA med utskrapning. Vet det er fælt å høre, og jeg vil ikke skremme deg. Men min erfaring er at det finnes så mange ulike meninger om hva som er en "farlig" blødning og ikke, at det aller beste nok er å få sjekket det hos en lege. Det forundrer meg at det norske helsevesenet ikke har noen retningslinjer på dette. I Danmark sier en det slik at en alltid skal ta kontakt med lege dersom en har bløning i løpet av svangerskapet.

Ville  bare fortelle deg om min erfaring...

Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at alt er bra.

Klemmer til deg!

Har heldigvis gitt seg nå[:)] så får håpe det ikke var noe. Var ikke noe friskt blod hvis det har noe å si??
jeg krysser både fingre og tær[:)]

Jeg skal krysse med deg[;)] Jeg har hørt at det skal være frisk blod hvis det er noe fare... Men det er bare noe jeg har lest en annen plass her på bv en gang sånn i farta...

Back
Topp