har noen tenkt på navn enda?

Magnus og Sofie er navn i familien jeg gjerne kunne tenkt meg å kalte opp etter, men de er nok for mye brukt fra før :(

Vi er ikke helt enige der gitt. Kjæresten vil ha Vincent, men det er jeg overhooooodet ikke med på. Min gutt skal hete Viljar! Og Runa om det blir jente, enten som for-eller mellomnavn. (Oppkalt etter mormor og morfar som begge har gamle norske navn på R.)

Liker norrøne navn jeg altså.

Vi trodde vi hadde bestemt oss. Men nå er vi veldig usikre, er enige om alle navnene, men nå står det mellom flere :) Har ei Nora fra før.

Har guttenavn klart, og hadde jentenavn. Men nå leter vi etter nytt jentenavn, da mannen plutselig ikke ville bruke det.

Vi er ikke helt enige der gitt. Kjæresten vil ha Vincent, men det er jeg overhooooodet ikke med på. Min gutt skal hete Viljar! Og Runa om det blir jente, enten som for-eller mellomnavn. (Oppkalt etter mormor og morfar som begge har gamle norske navn på R.)

Liker norrøne navn jeg altså.
Åh, nydelige navn!! Håper du "vinner" ;)

Mange fine navn her Her i huset har begge et navn vi ønsker, og ingen vil helt "gi slipp"..
Han vil ha Noah og jeg vil ha Iver..
Hva ville dere "stemt på" / "gått for"?

Har Lilli, Lilje og Vilje som jentenavn (ikke snakket med mannen, da)
Hadde Tale som guttenavn, med så fant jeg ut at det er et jentenavn, så her må det tenkes litt til dersom det blir en gutt.

håpa at gubben fortsatt er enig om Tobias eller Sofie ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ei Iris Ilona og ei Lily Louise fra før. Så blir det gutt må det bare bli Even ! Jentenavn er vanskeligere, men det er nok det vi må finne ;) overbevist om at vi bare kan lage jenter. Elea passer godt med de andre navnene da, og jeg liker det godt :)
Ellie, Ada, Enea er også fine navn.

Vi har (foreløpig) valgt Marius eller Thea :)

Mange fine navn her Her i huset har begge et navn vi ønsker, og ingen vil helt "gi slipp"..
Han vil ha Noah og jeg vil ha Iver..
Hva ville dere "stemt på" / "gått for"?

Noah ;)
Men det er fordi jeg selv får en gutt og han skal hete Noah Villian :)
Liker også Elias, Leonard, Elliot og Benjamin ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har mange i tankene,men må jo nesten se nurket først ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vis/når det blir kids på meg ska gutten heite Willy etter svigermorfar, blir d jente skal ho heite Kornelia etter mi mormor eller Linnea som ej like veldig godt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har Mathilde fra før, tenkte på Matheo eller Mathias, jentenavn var vanskelig denne gangen, men har stor tro på at dette er en gutt

Vi har ikke sett oss ut noen navn foreløpig, men vi ønsker ikke et superuvanlig navn, og ikke dobbeltnavn. Synes det hadde vært veldig gøy å kalt opp etter noen i slekta, men da må vi ta oss en titt i stamtavlene våre først :)

Back
Topp