Har noen tatovert barnas navn?

*blomsterpia*

Forumet er livet
Juli13-jentene
Og i så fall, kan dere vise bilde[:)]

Vet ikke om jeg har lyst å lage en liten tatovering med navnet til snuppa, og ha i håndleddområdet eller noe... Hun har så kort navn så den blir liten. Men klarer ikke å bestemme meg om jeg syns det er rart[:D]

eg har litt lyst te da.. Men veit ikkje om eg kjem te å gjera da.. Lurte litt på å skrive O2 i sånn tegn på oksigen.. Sida eg har to soner med forbokstav O

Har tenkt på det, å tanken står der ennå, sambo e kje så glad i tatoveringar, men d drite eg i [:-][:D] min kropp [8D]
+ Eg vis eg ska ha så vil eg ha an i nakken [;)]

Jeg har ikke... Har tenkt litt på fødselsdatoen hans da... men tror ikke jeg kommer til å gjennomføre det...[8D][8D] skikkelig pingle når det gjelder sånt... [&:]

ORIGINAL: Angel with baby

eg har litt lyst te da.. Men veit ikkje om eg kjem te å gjera da.. Lurte litt på å skrive O2 i sånn tegn på oksigen.. Sida eg har to soner med forbokstav O

Det hørtes ut som ett fint symbol på de to[:)]

Jeg har en tattis fra før av (sommerfugl over trusekanten under magen) så jeg har veldig lyst på en til for det var nesten litt godt å bli tatovert[:D] Og syns navnet i en fin skrifttype kan bli fint.

Dette er min samboer tatto da,jeg skal ha helt lik.. Bare litt mindre og jeg skal ha den på leggen;)
Skal ta den på lets buzz i bergen,men de har så lang ventetid... Jeg som har tegna den og=)=)

ORIGINAL: Sissi09

Dette er min samboer tatto da,jeg skal ha helt lik.. Bare litt mindre og jeg skal ha den på leggen;)
Skal ta den på lets buzz i bergen,men de har så lang ventetid... Jeg som har tegna den og=)=)

Den var fin!! Flink du er til å tegne[;)]

Vet ikke om jeg vil tatovere navnet..[8|] Tenker på å tatovere månedsblomsten for juli med fødselsdatoen under...[:D][:D] Men finner jo ikke HVA som er månedsblomsten for juli![:@][:@][:@]

ORIGINAL: krezz

Vet ikke om jeg vil tatovere navnet..[8|] Tenker på å tatovere månedsblomsten for juli med fødselsdatoen under...[:D][:D] Men finner jo ikke HVA som er månedsblomsten for juli![:@][:@][:@]

Det var også en lur ting[:)]
Du får vise frem om du finner ut hva blomsten er.

jeg har hatt lyst på, men så tenker jeg -Det er er jo ikke sikkert at jeg har lyst på flere tatoveringer, og om man tatoveringer navnet på barnet så må jo man tatovere navnet til de andre barna man får også- Synes det er litt for dumt med bare navnet til et av barna man har..
hmmmmm

ORIGINAL: Stita

jeg har hatt lyst på, men så tenker jeg -Det er er jo ikke sikkert at jeg har lyst på flere tatoveringer, og om man tatoveringer navnet på barnet så må jo man tatovere navnet til de andre barna man får også- Synes det er litt for dumt med bare navnet til et av barna man har..
hmmmmm

Jo sånn har jeg også tenkt, men vi har ingen garanti at vi får så mange barn - og om vi gjør det følger vi nok trenden vi har startet med kort navn så de blir ikke store uansett. Men er ikke noe som blir gjort på impuls, kommer til å tenke nøye gjennom det[:)]
Tenkte ikke så lenge på den første tattisen min, tegna den bare og fant ut jeg ville tatovere den - men er enda fornøyd med den.

ORIGINAL: *blomsterpia*

hmmmmm

Jo sånn har jeg også tenkt, men vi har ingen garanti at vi får så mange barn - og om vi gjør det følger vi nok trenden vi har startet med kort navn så de blir ikke store uansett. Men er ikke noe som blir gjort på impuls, kommer til å tenke nøye gjennom det[:)]
Tenkte ikke så lenge på den første tattisen min, tegna den bare og fant ut jeg ville tatovere den - men er enda fornøyd med den.

Er en fordel med korte navn når det kommer til tatoveringer ja [;)]
Navnet her er ikke sååå langt heller :P Er dobbelt navn, men to relativt korte da..

Min søster fant ut at hun skulle ta seg en tatovering og fikk mamma til å tegne den raskt for henne, og hun er også fornøyd enda.. Så kanskje er faktisk er de impulse tatoveringene man blir fornøyd med over lengre tid[;)] hehehe

ORIGINAL: *blomsterpia*

ORIGINAL: Sissi09

Den var fin!! Flink du er til å tegne[;)]

Takk takk,var no bare noe jeg dilla litt med i boken min.. Så vi kunne velge mellom mange.. Men han ville ha denne så da blir det den;) Gleder meg til å bli tattovert igjen.. Har 2 stk fra før=)

Jeg svarte nei, men mannen min har snavnet til snuppa på Hebraisk og skal ha navnet til knotten også.

hmmmmm
Det er det jeg tenker og...[;)]

Eg vurdera da ja, evt berre initialane og fødselsdatoen unde[:)]
Viss ikkje ska eg venta te dei klara å skriva navnet sjølv, og tatovera da[:D] Bli litt meir spesielt då syns eg[:)]

tenke på d, men har en fra før å har litt problem me den. trur ishe at eg tåle d heilt. så eg får se d litt an t sommaren for d e då d e værst.men har veldig lyst på

JanuarCarnation
FebruarViolet
MarsJonquil
AprilSweet pea
MaiLily of the Valley
JuniRose
JuliLarkspur
AugustGladiolus
SeptemberAster
OktoberCalendula
NovemberChrysanthemum
DesemberNarcissus

Noen som er bedre enn meg på engelske blomsternavn som kan hjelpe meg og oversette???[8|]

Back
Topp