har noen satt inn

**Krusedull**

Gift med forumet
hormonspiral???

Joda, skal få satt inn hormonspiral i morgen på etterkontrollen hos fastlegen min!!! Hjelp! Åpnet jo selvfølgelig bruksanvisningen for hvordan han legen skal sette den inn, og det ser jo helt grusomt ut!! Under fødselen var en ting å bli sjekka nedentil, for de har jo gjort det en million ganger før, men hos min mannlige fastlege.. [&:] Kan ikke angre nå, for har jo kjøpt den spiralen til nesten 1200 kroner nå (og da bør den jaggu funke [8|]) gjør det noe om jeg fremdeles blør pittebittelitt? Og: GJØR DET VONDT???

Hva mer blir det gjort på den kontrollen? Gratis???

jeg fikk streng beskjed fra to leger, at de satte ikke inn spiral etter kun 6 uker. De anbefalte at jeg ventet minst 12 uker...

Minst 10 uker sa legen min så jeg skal sette inn etter ferien!!

Til meg sa de etter 8 uker. SKal få spiral etter sommeren. Vil vente til etter sommeren hvis jeg får noen småblødninger i starten. Går på p-piller nå imellomtida.

Jeg har etterkontrollen min 8 uker etter fødsel ..
fikk beskjed om at de kunne sette inn spiral da hvis jeg ønsket det!
har ikke helt bestemt meg for hva ennå men ..

Jeg gleder meg ikke akkurat til å sette inn min hormonspiral i slutten av juli.... Håper ikke det gjør altfor vondt. Jeg ska sette inn hos gynekologen min, og de sier at man setter inn etter 8 uker.

Det er litt opp og ned hvor vondt det gjør ..Noen merker kun litt mensaktige smerter andre syns det gjør forferdelig vondt ...

Da var hormonspiralen satt inn, og det gjorde ikke vondt i det hele tatt. Så dere har ingentingå grue dere til :)

Ingen ting å grue seg for, ett lite stikk så er det over. [:)]  På sykehuset sa de 8 uker til meg.

Back
Topp