har noen... :P

stinel

Glad i forumet
noen gode tips om bra vintersko/støvler?? gutten min på 1 år begynner i barnehage til mandag,..

Vi har vært fornøyde med Viking :) Men ta med barnet når du skal kjøpe vintersko, og ikke kjøp for store, men nok til en god ullsokk :) Alle barn har forskjellige føtter, så de har forskjellige behov for sko. :) Ecco har jeg også hørt mye bra om :D

Viking ;)

Til høsten har vi kjøpt Timberland. Aldri prøvd før, så får vi testa det også :P Men da som høstsko :)

Ecco og viking har gode lette gore texer til de minste, anbefaler dem på det sterkeste. Støvler er noe herk på de små, de detter av i hytt og vær. Vesla her på 21 mndr begynner også, vi har kjøpt viking sine gore tex høstsko til henne. De er litt høyere på ankelen og kjempe lette. XXL selger dem på nettet til 399 :)

takk takk, da får jeg bare vente til det kommer no ut i butikkene ;) er de vanntette?? og holder de seg varme??

jeg kjøper kun viking vintersko til barna.

stinel skrev:
takk takk, da får jeg bare vente til det kommer no ut i butikkene ;) er de vanntette?? og holder de seg varme??

Kjøper du Gore-Tex er det vanntett :) Gutten min holdt seg alltid varm og tørr.

FrøkenFryken skrev:
Ecco og viking har gode lette gore texer til de minste, anbefaler dem på det sterkeste. Støvler er noe herk på de små, de detter av i hytt og vær. Vesla her på 21 mndr begynner også, vi har kjøpt viking sine gore tex høstsko til henne. De er litt høyere på ankelen og kjempe lette. XXL selger dem på nettet til 399 :)

åååå, da skal  jeg inn å kikke litt der ;) takk..   var å lekte i barnehagen på søndag når dt regna, å han hadde da noen gummustøvler, som bare datt av, irriterende...  å han har jo begynt ågå, så alle vanndammer var jo driiit kule heheh

Ecco og viking er vanntette ja, viking er kjempe gode til barn med litt bred fot og høy vrist, ecco passer godt til barn med smale føtter. Det er viktig å tenke på slikt, for at sko i det hele tatt skal være maks varme så bør barnet ha ull rett på foten, sånn type ulvang sokker...

stinel skrev:

FrøkenFryken skrev:

åååå, da skal  jeg inn å kikke litt der ;) takk..   var å lekte i barnehagen på søndag når dt regna, å han hadde da noen gummustøvler, som bare datt av, irriterende...  å han har jo begynt ågå, så alle vanndammer var jo driiit kule heheh

http://www.xxl.no/barnas-xxl/barnesko/fritidssko/sparrow-velcro-mid-gtx-1068551

Jeg så den nyeste modellen til viking i en skobutikk, den kostet 650 kr. så dette er penger spart :)

FrøkenFryken skrev:
Ecco og viking er vanntette ja, viking er kjempe gode til barn med litt bred fot og høy vrist, ecco passer godt til barn med smale føtter. Det er viktig å tenke på slikt, for at sko i det hele tatt skal være maks varme så bør barnet ha ull rett på foten, sånn type ulvang sokker...

ah..takk for info. vi har og begynt å prøve sko/støver til minien her men alt er jo så smalt eller så er dem for lave over vristen. Vil nødig opp i str 23 for at dem skal passe, da blir dem så lange!

Her har vi brukt stonz, lette å fine. kanllgode og varme for små tasser som sliter litt med å få med seg de tunge støvlene! Litt sørre så har de hatt sorel her, eneste som funka på eldstemann for å holde varmen. Han har et problem med at han blir så varm i beina så han blir klam, da blir d litt fukt også iskald.

Back
Topp