Leverihåpet
Gift med forumet
Har noen opplevd stikkning/støt lignene smerte når de er rugere?
Er på dag 4 hvis man ikke skal telle med innsettings dagen og dag 5 dersom man SKAL telle med innsettings dagen...
Har hatt det slik i en time minst og har det enda...
I går hadde jeg fryktelig vondt i ryggen og litt i dag. Er bekymret....[:o][&o]
Er på dag 4 hvis man ikke skal telle med innsettings dagen og dag 5 dersom man SKAL telle med innsettings dagen...
Har hatt det slik i en time minst og har det enda...
I går hadde jeg fryktelig vondt i ryggen og litt i dag. Er bekymret....[:o][&o]
I hele dag her jeg hatt disse stikkningene/støt lignene smertenen.
(litt plagsomt når det hele tiden kommer og går)
Håper virkelig jeg får sove med dette...

Håper dette er ett super bra tegn

Ryggen begynte å verke på kvelds tid...
Er oppblåst noe min mann la veldig merke til da keg lå på sofaen og slappet av.
Ellers har jeg vært kjempe trett og sliten så det blir en tidlig kveld, men vil bare ha med meg Unge mødre før sengen kaller.
som bare det..
Jeg er sååå redd dette forsøket også skal gå i vasken...
*******************************************************************************'
(litt plagsomt når det hele tiden kommer og går)
Håper virkelig jeg får sove med dette...

Håper dette er ett super bra tegn

Ryggen begynte å verke på kvelds tid...
Er oppblåst noe min mann la veldig merke til da keg lå på sofaen og slappet av.
Ellers har jeg vært kjempe trett og sliten så det blir en tidlig kveld, men vil bare ha med meg Unge mødre før sengen kaller.
som bare det..Jeg er sååå redd dette forsøket også skal gå i vasken...
*******************************************************************************'
I går la jeg meg 21:30 for jeg var såå trøtt og ikke hadde jeg fått sovet på dagen i går som var planen.
La meg med en god og varm varmeflaske pga de stikkningene/støt smertene.
I natt våknet jeg flere ganger pga det og at jeg fikk krampe i magen.
Det var helt sykt så vondt det va.
Jeg har hatt en natt med MYE våkenhet og smerter.
Jeg håper virkelig at dette er noe lovende godt, for slik opplevde jeg det ikke med de to ande IVF forsøkene som også gikk i vasken.
Håper bare det ikke er noe annet galt inni kroppen min.... Hummm..
Bekymret og uviten...
********************************************************************************
La meg med en god og varm varmeflaske pga de stikkningene/støt smertene.
I natt våknet jeg flere ganger pga det og at jeg fikk krampe i magen.
Det var helt sykt så vondt det va.
Jeg har hatt en natt med MYE våkenhet og smerter.
Jeg håper virkelig at dette er noe lovende godt, for slik opplevde jeg det ikke med de to ande IVF forsøkene som også gikk i vasken.
Håper bare det ikke er noe annet galt inni kroppen min.... Hummm..
Bekymret og uviten...
********************************************************************************
I natt var smertene mindre plagsomme, men jeg kjente fortsatt stikkninger/støt.
Natten ble hvertfall ikke søvnløs....[:)]
I dag har jeg ikke rukket å tenke så mye på at jeg er ruger uten om da jeg løftet litt tungt tidligere i dag..
Ordnet en del nye møbler... Kjente etter på at det var "liv" der nede og jeg fikk dårlig samvittighet[&o][&:]
Etter på sa jeg til de rundt meg at jeg ikke kunne løfte mere [&:] og det var forståelig[:)].
Så jeg hadde en del stikkninger etter det og i dag har faktist puppene mine blitt ømmere.
Det vil si at før var de bare ømme på sidene av brystene, mens i dag har de blitt ømme helt rundt... og såre nippler...
Dette må jo bare love godt.
Er litt små kvalm på kvelden.. Kanskje det ene kake stykket sin feil[8|]??
Men er jo bare på ruge dag 7 nå så jeg HÅPER det skjer mirakler enda...
Har glemt ut hvor i rugedagen man kan forvente at embryoet fester seg? Var det mellom dag 5-10???[8|]

Natten ble hvertfall ikke søvnløs....[:)]
I dag har jeg ikke rukket å tenke så mye på at jeg er ruger uten om da jeg løftet litt tungt tidligere i dag..
Ordnet en del nye møbler... Kjente etter på at det var "liv" der nede og jeg fikk dårlig samvittighet[&o][&:]
Etter på sa jeg til de rundt meg at jeg ikke kunne løfte mere [&:] og det var forståelig[:)].
Så jeg hadde en del stikkninger etter det og i dag har faktist puppene mine blitt ømmere.
Det vil si at før var de bare ømme på sidene av brystene, mens i dag har de blitt ømme helt rundt... og såre nippler...
Dette må jo bare love godt.
Er litt små kvalm på kvelden.. Kanskje det ene kake stykket sin feil[8|]??
Men er jo bare på ruge dag 7 nå så jeg HÅPER det skjer mirakler enda...
Har glemt ut hvor i rugedagen man kan forvente at embryoet fester seg? Var det mellom dag 5-10???[8|]