Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viss du ønsker en måling av blodet så får du det. Da får du vertfall et mer nøyaktig resultat å forholde deg til, så måle det igjen 2-3 dager etter for å sjekke om det går opp eller ned! Jeg hadde en dårlig fastlege som fikk meg til å føle meg dum kvar gang jeg kom der. Jeg meldte meg inn i Volvat, føler meg godt tatt vare på og betaler heller litt mer for det. Der får du også svar på en slik prøve på 15 minEr på min andre dag med blødning nå og lurer på om jeg skal dra til legen i morgen å be om en sånn måling. Vet dere om man har krav på en sånn måling viss man ønsker det eller kan legen nekte deg? Legen min mener at friskluft og tur er løsningen på alt så er redd hun kommer til å si nei![]()
uff.... Trist å høre!Tok ny test med morgenurin i dag å den viste negativ. Fortalte dette til legen når jeg var der i dag å da mente hun at det var unødvendig med en hcg test. Har nok mistet den lille denne gangen. Hun rådet meg til å ta en test til når jeg var ferdig med blødningen bare for å være sikker. Lykke til videre dere andre![]()
Hvorfor fikk du ikke det?Jeg fikk ikke målt hcg nivået i dag

Uff... Høres ut som legen jeg hadde før!! Finnes det ikke andre Som kan hjelpe deg? Privat klinikk eller noe? Er så frustrerende med slike "sure" leger....Spurte om jeg kunne få måle det. Fikk bare til svar at vis ikke det er noe tegn til abort så var det ingen vits. Jeg hadde jo lyst bare for å få vite åssen jeg lå på nivået men fikk ikke sagt det, syns han var litt uhøflig på flere ting i dag så gadd ikke diskutere
Omg.....som om det er det vi går rundt og fokuserer på! Uff.... Ikke mye positiv han der. Den nye legen jeg har gratulerte meg med lykkelige omstendigheter og tok en grundig sjekk med alt. Følte meg hørt og godt tatt vare på. Får håpe han blir bedre for din skyld ellers hadde jeg byttet en gang til.....Har just byttet til han. Har hatt to møter med han som har vært super bra. Men i dag trodde jeg nesten jeg var gått inn til feil lege. Syns han var frekk. Han sa at jeg måtte huske at nesten halvparten av alle svangerskap havnet i abort. Det sa han helt i begynnelsen så da ble jeg så paff og fikk igrunnen frem veldig lite av det jeg kom dit for. Jeg vet jo også at sjansen for å abortere er stor men jeg trenger ikke få høre det.. Han kunne heller sagt gratulerer.