Har noen målt HCG nivå i blodet?

Hannemoren

Flørter med forumet
Juligull2021
Jeg har regnet litt feil på termin så flytter meg over i mai forum ☺️
Var til legen idag og fikk målt HCG den lå på 142 og jeg er akkurat 4 uker på vei i dag.
Skal tilbake onsdag for å sjekke at det stiger som det skal.
Fikk ikke snakket med legen etter jeg fikk svaret, så aner ikke hva som er normalt....
Flere som har erfaring med dette? Veit at det er ganske individuelt... Men sånn ca er jo greit å vite ☺️

Det varierer veldig som du sier. Fant en oversikt som sier at i uke 4-5 er det mellom 40-300. CB digital slår ut på 2-3 uker siden unnfangelse på 200.

Det varierer veldig som du sier. Fant en oversikt som sier at i uke 4-5 er det mellom 40-300. CB digital slår ut på 2-3 uker siden unnfangelse på 200.
Takk for svar ☺️☺️ men da er jeg sånn midt på treet da. Håper det har steget godt på onsdag ☺️

Skal måle i morgen:)

Har målt i dag. Kun 64 :( hadde 68 på denne tiden da jeg gikk gravid med sønnen min.. Skal ta ny neste uke for å se at stigning er grei.. har hatt exu, så blir fulgt opp..

Har målt i dag. Kun 64 :( hadde 68 på denne tiden da jeg gikk gravid med sønnen min.. Skal ta ny neste uke for å se at stigning er grei.. har hatt exu, så blir fulgt opp..
64 og 68 er jo ingen forskjell ;) Lykke til med neste blodprøve ❤️

Sniker fra April. Jeg målte når jeg var 5+2 da hadde jeg rundt 1900 og testet på nytt 5+4 da var det 3900. Da fikk jeg beskjed at dette var normalt såpass tidlig i svangerskapet.

Hcg skal dobble seg hver 48-72 time de første ukene.

Sniker fra April. Jeg målte når jeg var 5+2 da hadde jeg rundt 1900 og testet på nytt 5+4 da var det 3900. Da fikk jeg beskjed at dette var normalt såpass tidlig i svangerskapet.
Viss alt er som normalt her er jeg ca på samme nivå som deg kanskje om 9 - 10 dager☺️ om ikke litt høyere viss det skal doble seg ut fra det eg fikk i dag.... Blir spennende å teste igjen!!

Lykketil ☺️☺️ håper du har god stigning til neste gang! Siden du har lignende nivå som sist er det vell stor sjans for at det er det samme denne gang

Takk! jeg håper virkelig det...

Får dere svar med engang på hcg målingen?
Skal til legen til torsdag og mener jeg er 5+0 da og ønsker å måle nivået

Får dere svar med engang på hcg målingen?
Skal til legen til torsdag og mener jeg er 5+0 da og ønsker å måle nivået
Så lenge de har utstyr til det så får du det ☺️ ellers sender de prøvene inn og de tar et par dager før svar.... Jeg var på Volvat og fikk svar med det samme ☺️

Back
Topp