Har noen her inne fått 6 års jeksel?

Imma

Forelsket i forumet
Sniker fra mai 06 forumet. Lurer på om gutten min får 6 års jeksel.
Han har vondt bakerst i munnen, det er en kul der og tannkjøttet er veldig lyst.
Jeg var selv veldig tidlig ute med tenner, så jeg lurer litt.
 
det er jeg ikke sikker på hvor mange ska de ha med 6årsjekslene?
 
Her har han mistet 3 tennerm, den fjerde er så løs at den detter nok ut snart og det har kommet opp 2 nye og den tredje ser vi så vidt der den siste dat ut
 
Storebror fikk sine tenner veldig tidlig, men har ikke fått 6 år jekselen enda nei. Går å venter på at kanskje noen tenner løsner snart. Han har sååå god plass mellom tennene nå at han trenger noen større snart..
 
Her har minsten mistet begge fortennene nede og har også fått begge 6-års jekslene nede.
Ble 5 år for noen dager siden.
Ser også ut til at det vokser en ny tann nede der hvor hun har mistet tenner.
 
da har jeg telt etter hos guttungen og han har 6årsjekslene, vet faktisk ikke hvor lenge han har hatt de[&:] for har ikke tenkt over at han har vært plaget eller noe med det
 
ORIGINAL: bondekone

da har jeg telt etter hos guttungen og han har 6årsjekslene, vet faktisk ikke hvor lenge han har hatt de[&:] for har ikke tenkt over at han har vært plaget eller noe med det


hihi.. jeg viste heller ikke at hun hadde fått før vi var hos tannlegen litt før påske.. så de kommer nok litt stille noen ganger[:)]
 
Back
Topp