Har noen fått tilbake meldig fra Nav?

Jepp 3 mder. Er jo helt fantastisk. Først roter de bort tre sykemeldinger, så jeg ikke får lønn før der er gått to mder. Hvor jeg å får beskjed om at der vil ta 3 mder behandlingstid. På SYKEMELDINGENE, hallo de skal man jo få betalt i slutten av mden på. Men neida. Og nå 3 mder behandlingstid på foreldrepengene å. Så gjett om detta blir artig gitt :P. Åhåy. Som jeg elsker detta svangerskapet og ikke minst NAV. Må nesten le litt av de folkene å da. Såe permisjon fra 10.08 uten penger blir aaartig ;).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ikke helt kloke disse menneskene.
Helt bak mål hele greia for deg da:/
Stakar du!

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Fikk beskjed at der var 6 måneds behandlingstid, leverte min inn 6 juni ikke hørt noe som helst annet den første brevet!!! Men 6 måneder er jo tullete !!

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Fikk beskjed at der var 6 måneds behandlingstid, leverte min inn 6 juni ikke hørt noe som helst annet den første brevet!!! Men 6 måneder er jo tullete !!

Hører vertfall ikke hjemme. Ville ha klaga på behandlingstiden. Skal du ikke få perm penger før du er ferdig med perm du da? Huff. Blir bare værre å værre detta :/
* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Oooog LORD er de helt skutte i hue eller. Å jeg som syns de 3 mdene var lenge men 6mder er jo en SKAM.
Kanke være riktig vel bevarte dissa menneskene på dissa kontorene :P

6 mnd???!!!! Det ville jeg klagd på. Er jo ikke det det står inne på NAV sine sider! Det går rett og slett ikke an hvis det er tilfelle

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ja det er latterlig !!!!! Begynner jo i perm nå 29 juli.....hvis ikke jeg har fått var innen en uke så ringer jeg de!!!! Men ja de kan ikke holde på med stort når de er på jobb disse menneskene !!!! Hører ikke hjemme heller i forhold til når vi får lov til å begynne å søke !

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Blir ikke alle søknadene behandlet av NAV Oslo da? Da kan de jo ikke operere med forskjellig behandlingstid???? Siden alle sender sine søknader til Oslo... 6 mnd er IKKE akseptabelt! Fiiiiiisj! Har ikke hørt noe om min søknad, mn vet lønningskontoret var trege med å sende inn inntektsopplysninger..

Nei, det blir behandlet på forvaltning i det fylke du bor i. Derfor forskjellige behandlingstider. Min søknad blir behandlet i Skien.

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Nei, det blir behandlet på forvaltning i det fylke du bor i. Derfor forskjellige behandlingstider. Min søknad blir behandlet i Skien.

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*
Ahh okei, mn uansett alt for lang behandlingstid..

Har de sendt deg et brev der det står 6 mnd behandlingstid på søknad om foreldrepenger? Det er nok ikke helt etter boka tenker jeg. Tok du kontakt med de eller?

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Jepp, det er i boks. Men jeg får jo uansett lønn som vanlig, siden arbeidsgiver forskutterer og får tilbakebetalt direkte fra nav.

Eneste jeg fikk tilbake fra nav er at arbeidsgiver måtte sende inn inntektsopplysninger.
Har hørt at her i Oslo så er behandlingstiden ca 10 uker.. sendte inn 5. juni.

Jeg leverte papirene på navkontoret mandag 8 Juli, i dag kom bekreftelsen på permisjonen. :-D:-D Du snakker om kjapp behandling ;-) Fikk praktisk talt sjokk når jeg fikk brevet i posten i dag :-) Så hatten av for NAV Sande ;-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Litt forskjellige arbeidsrutiner her ;) nei har ikke tatt kontakt gjøre det til mandag hvis ingenting ligger i postkassen !!!!!! Nei det er jo helt fjernt det der, men bra å se at NAV klarer å jobbe noe steder i landet ;)

Jeg fikk også svar i løpet av et par et par uker ;) ...deilig og ha det i boks....! NAV Nøtterøy :)

Ringte på Onsdagen, de sa at det var vandligvis 6 ukers behandlingstid men de hadde ikke fått det fra jobben, jeg ringte til jobben å de sa at nav sa ofte 1 ting til arbeidsgiver og en ting til arbeidstaker. Til de har de sagt de vil ha siste lønnslipp og den hadde de sendt på Tirsdagen.
Tror det ordner seg, men viss ikke så må jo de bare gji ut penger på en annen måte for jeg må jo leve, å viktigere er jo det når jeg har en baby. !

Jeg fikk svar bare 2-3 uker etter jeg sendte inn papirene om at søknaden var godkjent. Og jeg får lønn fra arbeidsgiver i permisjonen, ikke NAV heldigvis. Trodde ikke det skulle ta mer enn 6 uker å behandle søknad om foreldrepenger uansett hvilken kommune det gjelder... :(

Fikk svar i dag, og fått innvilget ;) mn med gammel beregning.. Så kommervel et nyttvedtak i posten snart ;) synes de var raske igrunn, for inntektsopplysningene fikk de i starten av juli ..

jeg fikk brev om innviljet 4 dager FØR behandlingstids brevet.. hahahaha :happy093. bravo NAV ... men mottok den i alle fall rundt 4 uker etter at jeg hadde sendt inn.

Back
Topp