Har noen fått tilbake meldig fra Nav?

Lille*

Betatt av forumet
Ringte nav i dag siden jeg ikke har hørt noe, søknaden min var mottatt, men det var 10 ukers behandingstid.. :(

I alle.... Jeg OG samboer fikk svar etter en uke, på at alt var i orden.

Fikk sånn brev om svartid. Har ikke hørt noe etter det. Men regner med at jeg straks hører noe

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

De sa at de hadde mottatt søknaden for 3 uker siden, men det var minst 10 ukers behandlingstid. Kanskje var den godkjent til jeg skulle få utbetaling i august :(

Sniker litt fra september. Jeg snakket med NAV før jeg sendte inn og da sa de at de forskjellige kontorene har litt forskjellig behandlingstid i forhold til hvor mange søknader de mottar. Jeg fikk brev om opptil 2 mnd behandlingstid for min søknad.

Termin 02.09.13 <3

Sniker litt fra september. Jeg snakket med NAV før jeg sendte inn og da sa de at de forskjellige kontorene har litt forskjellig behandlingstid i forhold til hvor mange søknader de mottar. Jeg fikk brev om opptil 2 mnd behandlingstid for min søknad.

Termin 02.09.13 <3

Hvor lang tid tok det før du fikk brev om behandlingstid? :)

Har fått brev om manglende inntektsskjema (eller hva det heter), men fikk ringt lønningskontoret så de fikset det samme dag (de skulle jo egentlig ha gjorte det allerede), satser på at alt går i orden og at jeg får beskjed om det snart :)

Har fått beskjed at det tar opptil 8 uker behandlingstid. Nå har det gått 7 uker siden jeg søkte.

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Hvor lang tid tok det før du fikk brev om behandlingstid? :)

Brevet er datert dagen etter de registrerte mottak av søknaden min, så tror de sendte det ut ganske raskt. Jeg har vært på ferie og posten oppbevarte brevene mine,så litt usikker på når det faktisk kom.

Termin 02.09.13 <3

Fikk brev om at min var ferdig behandlet 1 uke etter jeg søkte jeg :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Fikk svarbrev om fire ukers behandlingstid. De sender jo også ut et skjema som må fylles ut av arbeidsgiver så hvis de er trege tar det vel litt ekstra tid tenker jeg...

Venter ei lita jente den 27. August

Fikk brev omat der var 3mders behandlingstid, og at den var motatt den 04.07.2013. Så yeey. Blir spennende å se hva som skjer videre da :/

Lønningskontoret mitt sendte inntektsskjema den 14. Juni. Jeg ringte NAV i går, og da var vedtaket mitt datert den 11. juli. Tydeligvis store forskjeller fra kontor til kontor.

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Fikk brev omat der var 3mders behandlingstid, og at den var motatt den 04.07.2013. Så yeey. Blir spennende å se hva som skjer videre da :/

Eh, tre mnd faktisk. Er det mange mnd fra uke 26 av sv.skapet til uke 37 når en går ut i perm da? Helt høl i haue!! Må bare le litt. NAV er en gjeng for seg selv !!

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Fikk beskjed om at d var 6ukers behandlingstid, men d tok bare 3uker ca.

Eh, tre mnd faktisk. Er det mange mnd fra uke 26 av sv.skapet til uke 37 når en går ut i perm da? Helt høl i haue!! Må bare le litt. NAV er en gjeng for seg selv !!

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Jepp 3 mder. Er jo helt fantastisk. Først roter de bort tre sykemeldinger, så jeg ikke får lønn før der er gått to mder. Hvor jeg å får beskjed om at der vil ta 3 mder behandlingstid. På SYKEMELDINGENE, hallo de skal man jo få betalt i slutten av mden på. Men neida. Og nå 3 mder behandlingstid på foreldrepengene å. Så gjett om detta blir artig gitt :P. Åhåy. Som jeg elsker detta svangerskapet og ikke minst NAV. Må nesten le litt av de folkene å da. Såe permisjon fra 10.08 uten penger blir aaartig ;).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp