har noen av dere

anja83

Betatt av forumet
fått barnetrygda? fikk ikje denna mnd,så må jo få før to mnd no i slutten av juli...

Jeg sjekka nå - fikk bare for eldstemann[&:]

Får ta meg en tur ned og prate med dem i morgen, tenker jeg[8|]

Jeg har fått brev fra NAV om at første barnetrygd kommer i slutten av juli, så da gjelder vel det de fleste her inne?

ORIGINAL: Trin

Jeg har fått brev fra NAV om at første barnetrygd kommer i slutten av juli, så da gjelder vel det de fleste her inne?

jepp eg også.

Når barnet er født i mai, skal man få barnetrygd fra juni. Jeg har iallfall fått på Tommy [:)]

det er det samme her ja..

ORIGINAL: nina

Når barnet er født i mai, skal man få barnetrygd fra juni. Jeg har iallfall fått på Tommy [:)]

Ja, det er sånn det SKAL være[8|]
Det husker jeg jo fra i fjor - da fikk jeg første barnetrygd i februar, og gutten kom jo midt i Januar..[8|]

Jeg fikk beskjed om at jeg får de to første i juli!!!

jeg får også i Juli, og da får jeg etterbetalt fra juni.

Samme her! Så da regner jeg med å få for to måneder!
Stod i brevet at de snarest måtte ha skriflig beskjed om kontonummer som jeg ville ha overført pengene til, så brevet ble sendt forige uke [;)]

Fikk heller ikke for Juni måned ,får vel for begge månedene i Juli tenker jeg [8D]

ORIGINAL: Pastella

Jeg fikk beskjed om at jeg får de to første i juli!!!

Blir sånn her også, ja (snakka med NAV i dag)
De er litt treige til å behandle saken her[8D]

ORIGINAL: Divinity

jeg får også i Juli, og da får jeg etterbetalt fra juni.

Samme her [:)]

Back
Topp