har noen av dere handlet på cdon?

Babyx7

Forumet er livet
Bestilte en mobil der og fått beskjed om at den er sendt og fått et sporingnummer. Men får ikke opp noen sporingpå det nummeret[&:] Har skrevet 2 mail til de uten å få svar. Finner heller ikke noen telefonnummer til de så jeg kan ringe[:(]

Håper virkelig ikke jeg er blitt lurt igjen[:(][:'(][:@]

Har handla der noen ganger og aldri hatt problemer.

Når fikk du beskjed om at den var sendt da?

ORIGINAL: FjerneErna

Har handla der noen ganger og aldri hatt problemer.

Når fikk du beskjed om at den var sendt da?

Fikk beskjed om at varen var sendt 18 august, og fikk da tilsendt sporingsnummeret. Har prøvd flere ganger å spore pakka, men får ikke noenting opp.

har handlet mye der. De har et bra kundeservicesystem på hjemmesiden sin [;)]

ORIGINAL: Lalla~Kjeksen

Jeg har aldri blitt lurt på cdon, og jeg har egentlig handlet ganske mye der.

får krysse fingrene for at de har rota litt da og sendt meg feil sporingsnummer da[:)]

ORIGINAL: Moo

vil ikke akkurat skryte av kundeservicen da jeg har sendt de 2 mail uten å få svar, og finner ikke noen telefonnummer jeg kan ringe heller[&:]

Men bare film og musikk

ORIGINAL: 1987

ORIGINAL: nina

vil ikke akkurat skryte av kundeservicen da jeg har sendt de 2 mail uten å få svar, og finner ikke noen telefonnummer jeg kan ringe heller[&:]

dem har ikke noe telefonservice, men når sendte du dem mail??

2 dager siden

ORIGINAL: Homer

CDON er et seriøst firma, så du trenger ikke være redd for og bli lurt. Har bestilt fra dem flere ganger (kun cder og dvder dog), og pakkene kommer et par dager etter jeg har fått melding om at de er sendt. Noe sporingsnummer har jeg derimot aldri fått, men det er kanskje annerledes med telefoner. Det jeg har vært misfornøyd med er leveringstiden fra bestilling og til sending fra dem. Står f.eks at det tar 2-5 dager på cdene jeg bestiller og de siste gangene jeg har bestilt har det tatt opptil 10 dager før varene er sendt.

satser på at telefonen min kommer om ikke så lenge da[:)] Er bare så rart at sporingsnummeret ikke virker[&:]

ORIGINAL: AuroraogMamman

jeg kjøpte en mobil fra cdon i mai tror jeg... fikk den 8-14 dager etter den var bestilt..

men jeg bestilte en pumpe fra bootsapoteket 4aug, fikk sporingsnr og alt og pakken skulle være hos med rundt den 8aug fikk jeg beskjed om... men når jeg søkte på sporingsnr fikk jeg beskjed om at pakken var meldt inn, men ikke levert inn (altså sendt enda). det varte og rakk så jeg sendte mail til dem og de tok kontakt med posten... jeg fikk mail tilbake om at det var noe feil med sporingsnr på den pakken, de visste ikke hvor pakken var nå men skulle sende den i retur når de fant den, så bootsapoteket sendte meg en ny pumpe... joda jeg fikk begge pumpene i posten jeg da...

kan jo hende det er no feil med sporingsnr på pakka di da. at det er derfor du ikke finner den? men veldig dårlig at du ikke får kontakt med dem... lenge siden du bestilte da?

bestilte mobilen den 16 august, og fikk beskjed om at den var sendt den 18

Hadde jeg bare fått kontakt med de hadde jeg iallfall ikke begynte å lure på både det ene og det andre[;)]

signerer[:)]

ORIGINAL: pernilleht

ja jeg har handlet masse filmer der. de har altid kommer veldig fort ::)

Back
Topp