Har noen andre opplevd det samme?

M+H

Flørter med forumet
Jeg lå på siden og slappet av på sofan nå, og så var det akkurat som om magen vibrerte/rista! Jeg er i uke 17+3, og har ikke merket no liv enda. Noen som har merka det samme? Det var så snålt ;)

Hm, kjenner ikke helt igjen det du sier, men kan det ikke ha vært babyen da? Evnt en litt merkelig kynner :P ? Eller leamus i magen :P Når det "klikker" for babyen (kan ikke si sikkert om det har skjedd med denne eller en av de andre) og den går "amok" kan han sparke så fort at det føles som risting, forresten.. :)

Hm, kjenner ikke helt igjen det du sier, men kan det ikke ha vært babyen da? Evnt en litt merkelig kynner :P ? Eller leamus i magen :P Når det "klikker" for babyen (kan ikke si sikkert om det har skjedd med denne eller en av de andre) og den går "amok" kan han sparke så fort at det føles som risting, forresten.. :)

Hehe, ja kanskje h*n er sikkelig ivrig inni der :P Kan jo kanskje være en kynner som du sier og! Jeg har ikke peiling! ;) Spennende å kjenne noe i hvertfall :D

jeg opplevde det de to andre gangene jeg gikk gravid.. men det var senere i svangerskapet.. akkurat som om ungen rista for noen sekunder :p hehe hva det egentlig var, vet jeg ikke :p kansje h*n slapp en liten promp :P hahahah :P :D

Lurer forresten på om kanskje de tisser når de rister litt? Men det er senere i svskapet, da.. Kan det stemme? Lurer på om jeg kan ha hørt det... Aner ikke :P

Var hos jordmor i dag, og fikk høre hjertelyden Herlig lyd! :D Da spurte ho om jeg hadde kjent noe enda, og da fortalte jeg om ristinga/vibreringa her om dagen, og da sa ho at det var lille babyen. Så da kan man visst kjenne det på den måten så "tidlig" :D

Back
Topp