Har nerver jeg..

Lille Mille

Gift med forumet
Ja nå melder nervene seg!! [:(] Nå er jeg livredd for hva vi kan få av svar imorgen [:(] Tenk om det er umulig for oss å få barn da? Tenk om ingenting er mulig å få gjort noe med?? Tenk om mannen ikke har noe sædceller, bare den væsken?

Uff.. nå ble jeg livredd plutselig jeg altså [:(] Nesten så jeg ikke har lyst lenger! Får hjertebank av å tenke på det.. [X(]

(unnskyld, men jeg måtte bare få ut tankene mine.. [:(])

Er det vanlig å tenke dette også, oppe i all gleden med å komme inn til forsamtalen??

Skjønner godt frykten din Lille Mille, MEN dette kommer til å gå BRA[:)] Jeg gruer meg veldig til møte i Porsgrunn jeg og.

Tenk positivt[;)] Imorgen er du ett skritt nærmere å bli gravid[:D] Og det er jeg helt sikker på[:)]

Lykke til imorra[:D]

Takk for det jenter.. [:)]

Det jeg gruer meg mest til er vel egentlig reaksjonen til mannen min dersom det er noe veldig galt med en av oss. Jeg er liksom forberedt på ALT som eventuelt må gjøres.. men jeg er litt mer usikker på om mannen i det hele tatt har tenkt på det verste.. [8|] Bedre å tenke negativt å få en positiv overraskelse enn motsatt..

Men det får vi se imorgen.. om nøyaktig 24 timer så sitter vi der med legen [:)]

Sånne tanker er helt normalt[:)]
Men du skal vite at det er meget sjelden situasjonen er sånn at det ikke er NOE å gjøre for å bli gravid. Har han lite svømmere kan de gå direkte inn i pungen å hente for eksempel. Vitaminer og antibiotika gjør mye om det er få svømmere. Men for alt du vet så er alt i skjønneste orden, at det bare er uflaks at dere ikke er blitt gravide[:)]
Her var det også jeg som var forberedt på alt, mannen hadde ikke tenkt så nøye gjennom det som jeg. Så sjokket ble størst for han da vi fikk resultater og samtalen. Kan være greit å forberede din kar på forskjellige utfall så han ikke blir sjokkskada der inne om det skulle være noe.

Gleder meg til å komme hjem fra jobb i morra å lese her! Det kommer til å gå veldig bra, tenk på bonusen i det fjerne:) I morgen er dere i gang - på en eller annen måte!

Takk *blomsterpia* min.. [:)]

Du har vel rett i at på en eller annen måte så er vi iallefall igang etter imorgen [:)] Det er deilig å tenke på!

Så får vi se hvor stort sjokket blir imorgen [&:] Krysser fingrene for at det er den enkleste grunnen til denne lange prøvetiden [:)] Også at vi får oss en liten en i løpet av 2010 [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Takk *blomsterpia* min.. [:)]

Du har vel rett i at på en eller annen måte så er vi iallefall igang etter imorgen [:)] Det er deilig å tenke på!

Så får vi se hvor stort sjokket blir imorgen [&:] Krysser fingrene for at det er den enkleste grunnen til denne lange prøvetiden [:)] Også at vi får oss en liten en i løpet av 2010 [:)]

Krysser fingrene for dere[:)] Og du vet, alt ordner seg for snille jenter!

krysser fingrene for at dette blir en positiv opplevelse jeg [:D]

Lagde egen tråd til deg jeg,for jeg såg ikke denne med en gang...men du skal vite jeg tenker på deg[:)][:)]og som blomsterpia sier,at i morgen er dere i gang på en el annen måte[;)]Dette håper jeg går bra for dere[:)][:)]stoooor klem;)

Takk kjære Nesing [:)] Du har rett du, som alltid [8D] Beste Nesingen i verden du [;)]

Er jo det jeg er mest redd for, at det ikke er noen sædceller hos mannen i det hele tatt. Men jeg er på en måte forberedt, mens jeg tror det er utenkelig for han.. Så det er i så fall han som går på en smell da.

Satser på at det ikke er noe sånt i det hele tatt jeg! Heller motsatt - sånn at det er så fart i sakene hans at de rett og slett kjører igjennom egget [8D] (hadde det vært mulig liksom.. hihi..)

Ser jo at det er mange her som har fått mirakelbabyene sine uansett diagnose osv.. så et lys er det vel i enden av tunnelen [:)]

Takk jenter, for at dere er så gode med meg [;)]

ORIGINAL: Serene

Det er klart at slik tanker dukker opp det er helt naturlig [:)] Det er jo sååå mange tanker man har i hode det er ikke så greit å komme til en samtale man ikke har vært på før så selvfølgelig er det helt naturlig at slike nærvøse følelser dukker opp [:)]
Det er ikke farlig de er veldig i imøtekommende disse sykepleierne [:)]

Ønsker deg masse lykke til [;)]

sign denne[:)]

Forstår godt at spenningen stiger no. Men tenk i måro er dåke faktisk i gang på veien. Eg er sikker på at det kommer til å gå bra[;)]

Lykke til i måro[:)][:)][:)]

Jeg er så kvaaaaaaaaalm og dårlig i magen.. [:'(] 1 time igjen til vi sitter der inne [8|]

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg er så kvaaaaaaaaalm og dårlig i magen.. [:'(] 1 time igjen til vi sitter der inne [8|]

Er helt vanlige reaksjoner det vennen[:)]
Tror jeg var på do 10 ganger før vi kom inn[:D]

Nå sitter dere der, og jeg er så innmari spent!

Tenker på deg lille mille,og er spent på hvordan det går...[:)]

Back
Topp