Har mannen/samboeren deres forståelse?

Etter å ha tenkt mye på de forskjellige postene her inne måtte jeg ta en ekstra prat med mannen min i går kveld.. Kjenner i hvertfall at han fortjener og vite at jeg ikke tar ham for gitt, selvom det kan virke sånn når hormonene herjer som verst med humøret her [emoji28]

Han fikk vite hvor mye jeg setter pris på hans forståelse og tålmodighet. Den aksepterende støtten han viser når jeg er på mitt verste gjør meg så trygg på fremtiden vår. [emoji177]
Nesten konstant veksling mellon hodepine og migrene gjør dette svangerskapet til den største utfordringen vi har møtt i vårt parforhold, og når han tar vare på meg nå er jeg sikker på at vi klarer "i gode og ONDE" dager - uansett hva de måtte bringe.

Jeg føler meg trygg, og det er hans fortjeneste [emoji4]

Last edited:
Min forstår og hjelper meg mye. Men av og til så skjønner han ikke hvorfor jeg kan være så negativ til besøk og dra på ting siden var jo i form i går. Han glemmer seg litt av rett og slett. At hver dag ikke er lik :)

Men forteller han vær dag at jeg setter pris på han og takker han :) Han er ufattelig flink ❤

Samboeren min mener også at jeg syter. Men det gir jeg blanke f i :finger: han kan få lov til å klage den gangen han skal gå gravid og ikke minst føde :hilarious: det er min filosofi!

Back
Topp