... når man har pådratt seg senebetennelse!!?!!!? [&:][:@]
Å jeg som har så mange prosjekter på "to do" -listen.... [:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SleepingBeauty
[:D] Tusen takk for det.... Sitter på bv og skriver med venstre hånden, kanskje jeg skulle prøve å lære meg å hekle med venstre også... hihi [:D]
ORIGINAL: Jeanies lille verden
[:D] Tusen takk for det.... Sitter på bv og skriver med venstre hånden, kanskje jeg skulle prøve å lære meg å hekle med venstre også... hihi [:D]
Hehe vil tro du er hekleavhengig da [8D]
Smøt med sånn ibux-krem, og slapp av i armen, så går det nok fort over skal du se [;)]
God bedring [;)]
ORIGINAL: Jeanies lille verden
Hehe vil tro du er hekleavhengig da [8D]
Smøt med sånn ibux-krem, og slapp av i armen, så går det nok fort over skal du se [;)]
God bedring [;)]
Er hekleavhengig ja!! [8D] hihi..[:D] fått helt dilla...[;)] var på apoteket nå for fikk modifenac av legen, der fikk jeg ikke kjøpe sånn krem uten resept, nye regler...
ORIGINAL: rilo
Hahaha[:D] Da tror jeg man har hekla for mye ja[;)] God bedring til armen![:)]
ORIGINAL: Ida82
Hehehe, ja tror det[:D] Når jeg begynte å hekle så pådro jeg meg muskelknute i nakken[&:][:D] Var så vondt at jeg klarte ikke bevege hodet, var heller ingen måte jeg kunne holde hodet på som ikke gjorde vondt. Å legge seg var drepen! off, hjalp med paralgin forte da! Men fy f...[:'(][:D]
God bedring!
ORIGINAL: Pijah
Resept for ibux-gel??? Jøss....
Jeg bruker aldri den, jeg bruker en som heter Orudis. Den er bedre enn ibuxen syns jeg..
Ellers har jeg ibux 600 mg som jeg bruker når jeg kjenner at jeg får vondt. Og så har jeg voltaren liggende. Sliter litt med den nakken min, så om jeg kjenner det kommer krypende, starter jeg en 7-dagers kur. [;)]
Og god bedring forresten, skjønner godt frustrasjonen din ja!