Har malt bilder!

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Er jo totalt amatør og mangler både erfaring og kunnskap - men det er utrolig gøy likevel![:D]

Seriøst?!

Det var jo utrolig fint! Amatør du liksom!! Talentfull vil jeg heller si!

Det i midten synes jeg var knallfint! Men likte de to andre veldig godt også!

Å så snille dere er!! Tusen takk[:D]

Jo jeg er nok veldig amatør hehe, da jeg har ikke malt mer enn 2 bilder tidligere, (det var de bildene jeg malte da jeg var gravid, for de som husker det[8D]).
Men veldig gøy at dere likte de da![:D]

Du er jo kjempeflink! Trenger ikke være proff for å male vet du, og JEG synes de var ganske proffe! De to øverste minner meg om mine malerier!!! [:D] Jeg har mala en serie "kvinner og barn" med flere forskjellige varianter og farger. Men de ser akkurat like dan ut som dine mennesker! [:)] Så gøy!!!!

Hvilken maling har du brukt? Olje eller akryl?

ORIGINAL: ehterg

Så fine de var[:)] kan jo ikke akkruat kalle deg en amatør, selv om du ikke er utlært[;)]

Tusen takk[:)]
Ja har ikke begynt å lære enda egentlig, da jeg var på mitt første malerkurs (for dummies hehe) i går, og det var da jeg malte disse bildene. Såg på at læreren malte et par bilder i full fart, og så malte jeg inspirert av et av bildene hans etterpå, det nederste. Er mye enkelere enn det kanskje ser ut[:)]

ORIGINAL: Tirnanog

Du er jo kjempeflink! Trenger ikke være proff for å male vet du, og JEG synes de var ganske proffe! De to øverste minner meg om mine malerier!!! [:D] Jeg har mala en serie "kvinner og barn" med flere forskjellige varianter og farger. Men de ser akkurat like dan ut som dine mennesker! [:)] Så gøy!!!!

Tusen hjertelig, så gøy å høre![:)][:)]
Jeg har brukt akryl - tørker så mye raskere selv om det blir litt mattere glans. Men en kan jo ta på sånn "middel" som øker glansen litt (ikke at jeg gidder da men hehe).

Kan jeg få se bildene dine?? De med mennesker på![:)]

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: Tirnanog

Tusen hjertelig, så gøy å høre![:)][:)]
Jeg har brukt akryl - tørker så mye raskere selv om det blir litt mattere glans. Men en kan jo ta på sånn "middel" som øker glansen litt (ikke at jeg gidder da men hehe).

Kan jeg få se bildene dine?? De med mennesker på![:)]

Tror jeg skal ha bilder av de en eller annen plass... Skal ikke stjele tråden din så jeg får heller lage meg en ny en. Bare vent litt du! *graver dypt i filer og mapper* [:)]

ORIGINAL: ehterg

Så fine de var[:)] kan jo ikke akkruat kalle deg en amatør, selv om du ikke er utlært[;)]

Så flink du er!! [:)] Har sååå lyst til å male noe selv å ha i stua, men kommer aldri i gang.. Synes bildene dine var kjempefine!

Du er jo knallflink! Kjempeflotte bilder [:D]

du er kjempe flink...[:D]

HALLO!!!! du er jo dødsflink jo..
jeg har gått tegning form farge grunnkurs og kan IKKE tegne og male..
Kjøpe det øverste bildet av deg eller? [:D]

Kjempenydelige!

Har planer om å få malt noe selv snart, men må få tak i hvit maling slik at jeg kan male over noen gamle lerret. Og HVIT maling i stor kvanta er vist umulig å oppdrive her...

Nyyyyydelig!!!

JEg også mangler hvit maling.. skulle malt litt jeg og, men har hverken plass eller maling til det nå [&o]

ORIGINAL: pindus

Wow!! Kjempe fine var de!

Amatør du liksom! Hahaha....naturtalent kanskje!?!

Sign!

wow,de var jo kjempefine

ORIGINAL: snupsidupsi

Seriøst?!

Det var jo utrolig fint! Amatør du liksom!! Talentfull vil jeg heller si!

Det i midten synes jeg var knallfint! Men likte de to andre veldig godt også!

Sign!

Flinka [:D]

Back
Topp