Har magene deres...

Linn2010

Flørter med forumet
BEgynnt åå komme?? [:)][:D]

Min er vel på vei, men gjemmer seg endå [;)]

Enn med dere?

Jada min er på plass. Stolt som bare det[:D] Bare å glede seg til magen kommer[;)]

haha, bare flesk enda her også desverre!!![:D] Men gleeeeder meg til den kommer!!![:)]

her er også magen komt :) morro, merker at den kom fortere nå enn med første mann... 

absolutt=)
se her, bildet er tatt i går kveld. 16 +1=)

Jeg og samboern ser det veldig godt, men ingen andre gjør det..! Får stadig kommentarer om at den IKKE synes, virker ikke som de har sett godt nok[;)]

tusen takk=)

min mage er på plass, stor er den å men er noe fett også, så har ikke fått den pene magen jeg vil ha

åååå ja,har stor mage[8D]

Min har begynt å titte fram litt..men ikke så godt at andre som ikke vet om den ser d...gleder meg til den blir større[:)][:)]

Joda, men bare meg som ser det.. Nå har det gått 3 dager med vedlig lite mat.. så er så og si ikke-eksisterende nå [:o]

Uffda, får du ikke spist, Kathmor? Er det kvalmen?

Her er den kommet ihvertfall.
Alle kommenterer den. De på jobben også.
17+6:

fiin jo[:)] gleder meeg til min kommer...ER på veiiiii[:D]
ORIGINAL: My Angel

Her er den kommet ihvertfall.
Alle kommenterer den. De på jobben også.
17+6:

Magen er her,avatarbilde er tatt for rundt 2 uker siden[;)]

ORIGINAL: Lykke79

Uffda, får du ikke spist, Kathmor? Er det kvalmen?

Jepp... + ingenting frister, alt smaker rett og slett vondt --> jeg brekker meg--> mister matlyst.. vært konstant sulten sånn ca i 2 mnd. Dette er verre enn sist gitt!! [&o][>:]

Magen min kom tidlig å jeg får ikke gjemt den i det heletatt lenger[:D] forje gang kom den ikke før like ve ul lyd[:)]

Stakkars, det der er jo ikke bra[&:] Regner med du har prøvd det meste nå (av salte kjeks, minimåltid og alle standard-rådene..)?

Håper det bedrer seg snart, må være forferdelig å gå sånn.. (Jeg klarte ihvertfall å få i meg litt selv om jeg var veldig kvalm de første 3 månedene). God bedring og matlyst![:)]

Back
Topp