har magen sunket?

*Kolibri*

Forumet er livet
har magen din sunket?

noen som vet hvor lenge før fødsel magen synker eller om man går lenge med sunket mage før fødsel?

Ja magen min har sunket nå, og tror faktisk tilomed den har krympet litt[8|]
Spurte jordmoren på sykehuset i dag og hun sa at man kan gå lenge med sunket mage og at det ikke var noen indikator på at fødselen er nært forestående[:)]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Spurte jordmoren på sykehuset i dag og hun sa at man kan gå lenge med sunket mage og at det ikke var noen indikator på at fødselen er nært forestående[:)]

*phu*
 da puster jeg lettet ut! blir så redd for at fødselen skal nærme seg nå som magen har vært sunket en god stund[;)]

Jepp, den sank for noen uker siden! [:D]

ORIGINAL: kolibri

*phu*
da puster jeg lettet ut! blir så redd for at fødselen skal nærme seg nå som magen har vært sunket en god stund[;)]

He he, du er som meg du... Ikke heeelt klar for å føde riktig enda[;)]

ORIGINAL: kolibri

*phu*

He he, du er som meg du... Ikke heeelt klar for å føde riktig enda[;)]

hehe ikke klar i det hele tatt! vet ikke om jeg blir klar noen gang jeg[8D] nå er jo formen så mye bedre, jeg har lagt fra meg krykkene pga bekkenet er mer stabilt og solen er her..kan ikke klage på noenting bortsett fra nedpress og kynnere, men men[:D]

Jepp magen min har sunket masse..

tror ikke det, føler det er vanskelig å se..

magen sank ikke med nr1 [8|]

Magen min har sunket mye i det siste. Det skjedde på ett par dager i uke 33. [:)]

Back
Topp