Har magen sunket enda?

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Jeg tror min har det, men så varierer det jo så utrolig mye gjennom dagen at jeg blir usikker på om den har det.

Noen andre som har det slik?
 
Min mage sank for 4 dager siden, 34+6. Den har vært veldig høy hele tiden, så litt ubehagelig nå i nedre del av mage. Kjenner mye strekk ol.
 
36+4 - kan ikke se at magen har sunket noe enda :D på mandag sa jordmor at hodet var bevegelig enda, så det kan stemme mtp magen
 
Min sank rett før jeg fikk bekreftet hodeleie.
 
Jeg tenker ja men alle rundt meg sier at jeg har så høy og fin mage :)
 
Den ser ikke veldig lav ut enda, men jeg har merket at babyen har beveget seg litt nedover den siste uka. Har ved et par anledninger kjent at ho har "borra" seg nedover. Ganske ubehagelig... Den siste uka har jeg også begynt å måtte tisse mye oftere, og må også opp om natta, som jeg ellers har sluppet til nå.
 
Ja den har sunket mye. Har skikkelig ekstrabord foran meg:hilarious:
Hun ligger nå å presser hodet ned/bak mot halebeinet og noen nerver i ryggen. Skikkelig ubehagelig til tider:sour:
 
Nja, tror ikke det. Har en del nedpress til tider, men har stumpen hennes godt oppunder ribbeina vertfall. Forrige gang jeg var gravid bar jeg så veldig lavt at jeg hadde nesten konstant nedpress på slutten, mens denne gangen føler jeg heller lungene blir presset sammen. Vet ikke hva jeg foretrekker jeg...
 
Back
Topp