Jeg har delte magemuskler og altfor mye hud foran. Så selv 40 uker gravid hadde jeg hudheng. Så vil nok se tjukk ut leeenge enda 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er akkurat det, alt annet som ligger inni det blir pressa oppover og skaper mage ogsåFøler jeg er mye større nå enn ved sist graviditet på samme tid, men livmoren er enda langt nede så foreløpig lite babymagre egebtlig. Men las at baby er rundt 14-15 cm nå så kan jo forstå at livmor presser alt annet litt opp nå også. Så litt « baby» mage er det nok + oppblåst.

Sånn hadde jeg det også første trimester med førsteJeg har ikke fått mage, men en liten kul nederst på magen som foreløpig bare jeg legger merke tilBruker litt løsere bukse og overdel nå sånn at ingen skal se det. Er i utgangspunktet tynn, og i uke 11+2.
Jeg var også tynn på den tiden
Magen kommer den, plutselig popper den!
Samme her. Og mye luft ser ut som jeg er 6 mnd på veiBegynner nå å kjenne liten hard kul helt nederst på magen når jeg ligger på ryggen, 14+1 så det kommer vell mer og mer fremmover![]()
Ja det er mye luftmage der også utover dagenSamme her. Og mye luft ser ut som jeg er 6 mnd på vei

Akkurat nå merker jeg lite til hele graviditeten, men jeg skal ikke klage tror jeg, selvom det og føles litt skummelt
Jeg regner med det enda er noen uker frem i tid får du virkelig merker det, men husker godt fra sist gang rundt uke 18 ish, så rar magen min ble hver morgen, var en slik rar hard kul i mange snodige fasonger hver morgen15+0, men lite antydning til mage enda. Merker også at det er litt hardere i et område i magen, og noe magemuskler kan jeg ikke akkurat skylde på..Akkurat nå merker jeg lite til hele graviditeten, men jeg skal ikke klage tror jeg, selvom det og føles litt skummelt
![]()
gleder meg til å komme dit å « merke» graviditeten bedre. Akuratt nå har jeg kvalme enda men det minner mest om en evigvarende omgangssyke
mye hyggeligere å merke babyen skikkelig;-)
Husker dette godt igjen fra sist også, men tror kanskje den kom pittelitt tidligere denne gangen, da startet det også slik her men lurer på om jeg var en uke eller noe lenger før jeg startet å merke den så godt.
Jeg har gått med de løseste buksene mine, men de begynner å stramme ubehagelig. Det kommer også en klespakke fra finn.no i posten etterhvert 
Sånn oppdaga jeg på magen min i dag også!Morgenmagen, hard kul nederst på magen, stikker skikkelig opp på morgen, ikke like merkbar når jeg står opp og har tømt blæraHusker dette godt igjen fra sist også, men tror kanskje den kom pittelitt tidligere denne gangen, da startet det også slik her men lurer på om jeg var en uke eller noe lenger før jeg startet å merke den så godt.
På bildet forsøker jeg å dra inn magen godt også, så det viser liksom ekstra godt den kulen som nekter å dras inn![]()
Var også et par uker lengre på vei når det skjedde første svangerskap. Veldig koselig! Og fine lille bumpen Morgenmagen, hard kul nederst på magen, stikker skikkelig opp på morgen, ikke like merkbar når jeg står opp og har tømt blæraHusker dette godt igjen fra sist også, men tror kanskje den kom pittelitt tidligere denne gangen, da startet det også slik her men lurer på om jeg var en uke eller noe lenger før jeg startet å merke den så godt.
På bildet forsøker jeg å dra inn magen godt også, så det viser liksom ekstra godt den kulen som nekter å dras inn![]()

Så stasMorgenmagen, hard kul nederst på magen, stikker skikkelig opp på morgen, ikke like merkbar når jeg står opp og har tømt blæraHusker dette godt igjen fra sist også, men tror kanskje den kom pittelitt tidligere denne gangen, da startet det også slik her men lurer på om jeg var en uke eller noe lenger før jeg startet å merke den så godt.
Gleder meg til det er min tur!Om det er noe trøst har jeg 10 kg for mye som ikke synes så godt på et slikt bilde hvor jeg ligger på ryggen, og på dagtid ser det bare ut som jeg har lagt på meg ekstra mye julekilo.Jeg kjenner at jeg er kjedelig og være så tjukk når jeg ser så fine bilder.
Skulle ønske jeg og hadde så fin kul![]()
![]()
Bare tenk at den klarer å produsere et helt nytt menneske da
Jeg har 20 kg for mye, neida, jeg gikk ned 12 kg fra november 22 til forsøket i september. Så kunne vært verre.Om det er noe trøst har jeg 10 kg for mye som ikke synes så godt på et slikt bilde hvor jeg ligger på ryggen, og på dagtid ser det bare ut som jeg har lagt på meg ekstra mye julekilo.
Tenker at kvinnekroppen er fantastisk uansett størrelse og fasong!Bare tenk at den klarer å produsere et helt nytt menneske da
![]()

Ligger på magen hos meg ogsåJeg har 20 kg for mye, neida, jeg gikk ned 12 kg fra november 22 til forsøket i september. Så kunne vært verre.
Men likevel ganske så stor. Og alt på den dumme magen.

satse på å unngå det denne gangen, men er litt for glad i mat og alt for dårlig å komme meg ut å bevege meg, super dårlig kombo!