Det ser ut til at min har gjort det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er bare min synsing, men magen synker vel ettersom baby kommer godt ned i bekkenet og da forflytter vel også bevegelsene seg lenger ned?Ikke meningen å kuppe tråden din, men er det noen som vet om bevegelsene flytter seg lenger ned i magen om den har sunket? Har veldig lenge kjent bevegelser helt opp i ribbeina, men de to siste dagene har omtrent all romstering vært i navelhøyde!
Hvis hodet er nede er jo beina øverst og kan sparke oss i ribbebeinaDette er bare min synsing, men magen synker vel ettersom baby kommer godt ned i bekkenet og da forflytter vel også bevegelsene seg lenger ned?
Jo om plassen er stor nokHvis hodet er nede er jo beina øverst og kan sparke oss i ribbebeina![]()
Min ligger kanskje sånn også, han må liksom sparke ut rundt der navlehuden er tynnest :-(Jo om plassen er stor nokMi lille frøken ligger med rompa opp og beina ned mot navelen, slik har hun ligget lenge nå, virker ikke som om hun har plass til å strekke dem ut. Kanskje noe som vist på bildet?
http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskapsuke-37-foster-37757.html