Har magen deres.......

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Sunket ? :p
jeg tror min har sunket litt :) ser isåfall sånn ut :p

Nei, her synes jeg den er høyere enn noen sinne og jm sa den kom til å bli høyere...er det plass???[8D]

Eg syntes ikke at min har sunket noe heller, føler mer at den strutter litt!! Venner og familie sier eg har en typisk guttemage, hehe!! Jaja

den strutter også, men jeg bare føler at den er lenger nede. :p

Ja, min mage sank ganske mye rundt uke 29/30 synes jeg. Flere som kommenterte det da, og merka det ganske godt selv og. Fikk mye bedre plass til å puste[:D]

Magen min sank også litt rundt uke 30. Venner bemerket det da, men jeg syns fortsatt den er høy...hehe..

min har også sunket...:) kjenner hun rører på seg langt nede noen ganger:D

Min mage har ikke vært så veldig høy i dette svangerskapet, men synes uansett at den har sunket en del i det siste. Mye press nedover nå og jeg tror jeg kjenner føtter opp under ribbeina [&:]

Her har den ikke synki noen ting..[&:] blir godt når det skjer.. når er det vanlig egentlig?

Syns ikke den har sunket noe særlig enda... men det kommer nok![:D]

Nei den har ikke sunket...
Hmm...er det ikke litt tidlig for magen å synke? Trodde det var vanlig litt nærmere termin jeg.. Var i alle fall det jordmor fortalte meg da jeg gikk med nr. 1. Da sank magen rundt uke 37.

jepp min har sunket også[:)] og ganske tidlig i uke 28/29 tror jeg[8|][:)]

Når jeg ser meg i speilet synes jeg det virker som den har sunket. Men når jeg ser på bilder av magen har den vist ikke sunket noe ;p

Ja, den har sunket!

Lettere å trekke pusten nå-så den har nok sunket litt [:)]

ORIGINAL: brownie*

Nei ikke ennå[:)]

tror jeg..

Back
Topp