Har magen begynt å vokse?

Hær har også magen kommet[emoji3] Merker det på mårran at det er gravidmage nå og ikke luftmage[emoji7][emoji1319] Er 15+4 idag[emoji322]

Min er også blitt mer jevn hele dagen nå, selv om den fortsatt er størst på kvelden. Er 14+6 nå, og neste uke blir det innkjøp av mammabukser og topp, så jeg slipper gå med knappen åpen [emoji23]

14+2 og magen er definitivt kommet for å bli (større). Vanlige bukser har jeg gitt opp, ser også mer gravid ut med mamma bukser, med vanlige bukser ser jeg bare tykk ut.
Ungene har også kommentert det og de sier ting som det er [emoji23]

14+2 og magen er definitivt kommet for å bli (større). Vanlige bukser har jeg gitt opp, ser også mer gravid ut med mamma bukser, med vanlige bukser ser jeg bare tykk ut.
Ungene har også kommentert det og de sier ting som det er [emoji23]

Haha- det føler jeg også! Mine vanlige bukser klemmer, og lager en valk i stedet for den mer runde formen [emoji846] går mest med kjoler nå da, mens jeg venter på å få shoppet litt nytt [emoji4]

Har brukt mammabukse i 2 uker:) ikke så stor mage ennå men større enn med de 3 andre:)

Jeg har fått mage nå :p ser kanskje bare ut som jeg har spist mye! Men står skikkelig ut. Er nok en del luft men :p
14+5 i dag :)

Back
Topp