Har magen begynt å synes? :)

hihi, den har kommet den siste uka <3   koser meg med å sjå gravid ut, ikke bare ekstra feit ;)))
 


Frk.Nikki skrev:
Om den synes.. Ja, gjort det siden u 10 - da sa familen at de SÅ det når vi fortalte det :o
MEN det er jo 2 år siden sist graviditet og 2 graviditeter derimellom som ikke gikk bra.. Pluss magemusklene er ikke det de var, spesiellt ikke når jeg måtte ta de tre første mnd på sofaen også:p 

Nå ser jeg hvertfall gravid ut og ikke bare oppblåst ut:) Deilig bare det!


Hehe, ja de sier at den kommer fortere med nr 2 enn nr. 1 ;) Trist å lese at de to i mellom ikke gikk så bra, men fint at det gikk bra denne gangen :)) 

Kan tenke meg at det er godt å se gravid ut og ikke oppblåst ut.. magen har jo vokst her å, men ser mer ut som om jeg har spist godt i det siste og ikke er gravid .. kunne nok lett klart å skjult graviditeten enda :p 
 
Dere er heldige alle sammen! Ser at noen kanskje også fikk den definerte magen relativt sent, mtp. at mange av dere er kommet litt lenger i svangerskapet enn meg.. så satser på at min kommer i løpet av de neste ukene :D 

Har lyst å være stolt av magen min! :)

Ticker id: Y37e
 
Ikke vær redd, den kommer plutselig! Kom fortere denne gangen, men fortsatt kommer det litt an på hva jeg har på meg, er det stramme overdeler så synes det veldig godt, men i litt videre ting er det ikke like lett å se det. Magen er i hverfall rund og "peker" utover, og det er deilig med babymage!
 
Ja, her ser man vel at det er en baby i magen, men magen er ikke sååå stor og rund ennå. Uten klær, synes jeg, ser jeg egentlig mer feit ut... Håper den blir større snart. Men så hadde jeg ikke de stooore kulene med guttene heller...
 


kikister skrev:
Jepp, er en liten stund siden den poppa ut. Men sikkert også litt fordi det er nummer to.


Her også...
 
min kom i uke 8 :/ den kom litt får fort, (uke 8 passet ikke buksene mine lenger) var vanskelig å skjule at vi skulle ha baby så det ga vi opp samme uka.. er snart i uke 25 å jeg har en stor å hard baby mage, (den har vært hard å stor i mange uker) er overasket over at jeg ikke har fått strekk merker enda siden den har kommet så fort, men glad jeg har slippi unna det (enda da) :o) eneste jeg syns er ''ulempen'' med at magen kom så fort er at jeg føler meg frem tong å kjenner det sliter på ryggen... 
 
Har syntes i over en måned nå, de siste ukene har jeg også fått kommentarer på jobb der jeg bruker løse sykehusklær, så den viser godt :)
Måtte kjøpe mammabukse i slutten av januar.
Nå er det jo andre gang for meg, og ikke har jeg trent magemusklene heller :)
 
Min kom plutselig til syne over nattaen for to uker siden. Har  ikke sett no stor forskjell og plutselig fikk je baby mage :) Ikke denne gangen her har je sett feit ut i stedenfor gravid. Denne gangen er det tydelig baby mage :) Mulig grunnet je bær en gutt denne gangen :) Er i uke 25 nå :)
 
Jeg har samme erfaringene som innlegget over :) Magen vistes nesten ikke i det hele tatt, men "kom over natta" rundt uke 21, og vises nå rimelig greit (uke 24). Mammabuksene brukes flittig, og jeg koser meg med at magen endelig vises, og at jeg ikke bare ser litt "juleblubben" ut, hehe.. I går iførte jeg meg faktisk badedrakt for første gang i år, og jammen satt den ikke som et skudd.. hehe.. kanskje ikke helt, men.. fikk den nå i alle fall påmeg :P
Lykke til med magene alle sammen.. for de som ikke har fått enda; de kommer plutselig og nesten uten forvarsel.. og for de som har fått; større skal den bli :D
 
I løpet av de siste 2-3 ukene har den bare vokst mer og mer. Er fortsatt liten, men jeg begynner å føle at jeg ser litt mer gravid ut, og ikke bare lubben ;) Ser en litt rundere form nå, men absolutt ikke svær mage enda.
 


Smooshkin skrev:
Magen har så absolutt poppa ut.. Blanding av litt ekstra polstring og gravid mage:-)



Sign :)
 
Back
Topp