Har magen begynt å synes? :)

Kærr

Betatt av forumet
Hvordan har dere det i dag juli-mammaer? 

Har magen begynt å synes? :) Går litt tregt her. Føler meg mer feit enn gravid foreløbig.. så venter utålmodig på den definerte gravid-magen :p 

Ticker id: Y37e

Min er poppet ut siste helg. Plutselig var den der nesten over natt. :)

Jepp, er en liten stund siden den poppa ut. Men sikkert også litt fordi det er nummer to.

Kan nok ikke late som det ikke er noe på gang nei!Føler meg mest feit da egentlig.....

Ja den står ut gitt. Den begynte vel i uke 12 allerede siden det har fulgt med endel luft vil jeg tro ;)

Her har magen plutselig gått fra smårund til babymage de siste to ukene. Litt deilig å ikke se bare litt "feit" ut:)

Ja, her begynnte det å synes ganske tidlig... men så vel egentlig mest små-tjukk ut frem til for 2-3 uker siden da poppa magen frem! Synes den er blitt veldig stor jeg, men har veld enda lenge å gå ;P

Jepp! Ser heldigvis gravid ut nå da. Ikke bare feit. :-p

Magen har så absolutt poppa ut.. Blanding av litt ekstra polstring og gravid mage:-)

Om den synes.. Ja, gjort det siden u 10 - da sa familen at de SÅ det når vi fortalte det :o
MEN det er jo 2 år siden sist graviditet og 2 graviditeter derimellom som ikke gikk bra.. Pluss magemusklene er ikke det de var, spesiellt ikke når jeg måtte ta de tre første mnd på sofaen også:p 

Nå ser jeg hvertfall gravid ut og ikke bare oppblåst ut:) Deilig bare det!

Har merket at det begynner å bule litt på magen nå..
13 uker=)

Her har vi definert babymage ja, love it! :) 
Men den er ikke stor, så tror bebisen gjemmer seg godt nedi buken enn så lenge. 

Deilig å ikke føle seg bare tjukk, lenger :P

Jepp, her er den kommet, og navlen er snart på vei ut...iiikkk
Men jeg er så liten og tynn fra før jeg ble gravid, så det syntes rimelig fort.
STolt av magen min :)

Ja nå har den endelig kommet. Kom for fullt den siste uka(er i uke 23).
Endelig ser jeg gravid ut og ikke feit ;)

Var vel sånn ca rundt uke 20-21 den virkelig begynte å stikke fram. Ser ikke lenger ut som jeg bare har forsynt meg godt nei:)
Mye hyggeligere å ha en tydelig gravid-mage enn en sånn "jaha, kost oss litt ekstra i det siste"-mage:)

Ja, kom i januar! Kom fort, men stoppet litt opp nå. Mulignes fordi det er nr 2 den kom så fort.

Back
Topp