Har klipt meg=) *med bilde*

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Så rart å ha klipt av MASSE hår...men ble kjempefornøyd gitt[:D]

Gubben sa jeg ble uimotståelig søt[;)]

FØR: Skikkelig vakkert[8D]

NÅ: [:D]

Bakfra[:)]

ORIGINAL: ::Sweetheart::

Bilde bilde[:D]

ORIGINAL: TMB

Ja, vi vil se bilde[:D]

ORIGINAL: •Kine•™

wow for en forandring [:D][:D]
kjempe fin ble du [:)][:)][:)]

Det ble kjempe bra
Kjempe fint.
Får fort mer fasong å mer av ansiktet frem med kort hår[:)]

Elsker jo langt hår, har alltis likt det...men det var så slitt etter min lille sønns store glede av hår, så var virkelig på tide å gjøre noe med det[;)] Men ble faktisk utrolig fornøyd, blir vanligvis aldri fornøyd etter å ha vært hos frisør[8D] Hun var kjempeflink å gi ansiktet mitt mer fasong i tillegg...kort ble det, men er jo bare en vanesak[;)]

Ja det ble kjempe fint[:)]

Jeg har også lyst til og klyppe av meg alt håret innimellom, må jo bare gå med det i strekk nå uansett for mini bare drar og river i det...[&:]
Men jeg har ikke mot til det...[:)] Hadde bollesveis når jeg gikk i 1 klasse og da sa jeg aldri mer kort hår, var så missfornøgd:) Men jeg tror ikke jeg passer det heller....[:)]

ORIGINAL: Hufsa22

Ja det ble kjempe fint[:)]

Jeg har også lyst til og klyppe av meg alt håret innimellom, må jo bare gå med det i strekk nå uansett for mini bare drar og river i det...[&:]
Men jeg har ikke mot til det...[:)] Hadde bollesveis når jeg gikk i 1 klasse og da sa jeg aldri mer kort hår, var så missfornøgd:) Men jeg tror ikke jeg passer det heller....[:)]

Var derfor jeg valgte en senior frisør som har litt peiling[;)] Da får det gjerne bli litt dyrere[8D] Sa hun fikk gjøre akkurat som hun ville i grunn, bare det ikke ble sånn guttekort, for det har jeg hatt og det kledde jeg ALLDELES ikke[8D] Så hun sa da at hun skulle lage en bob, med gradering i nakken og skråklipt pannelugg[:D]

Så stili du er[:)] den passet du

Stor forandring ja! Kjempe fint ble det

Så fin du ble![:)]

Du og lumina tenker visst lit likt,eller iallfall frisørene dere har vært hos..

Ble kjempebra det der,snuppa!!!!
Kledde deg mye bedre !!!

Forklaring:
Jeg må si at,helt siden noen sa til meg at jeg har "gardiner" dvs. langt hår,med midtskill og håret henger som gardiner på hver side av ansiktet så har jeg unngått den "sveisen " ..og syns at ingen kler det...

sign =)=)=)=)[;)]

Back
Topp