Har kjøpt

hehe, jeg har vel gått fra c til d. Greit nok det. [:D]

funnet frem et par av mine gamle jeg og. NYDELIG å ha strikk i livet [:D]
Typisk meg er å ikke være så oppblåst på morgenen, så går stadig på smeller med bukser som blir trangere og trangere utover dagen. Heldigvis sommer, så skjørt og kjoler er toppen [:D]

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: Jaybird

Herregud for noen pupper dere må ha O.o. Og jeg som syns at mine var store nå:P. Men det er de jo ikke[8D]. I hvertfall ikke i forhold!

haha... singerer!!! Gått fra b til liten c jeg nå[8D]

me 2=P.

har gått fra en G til H rett før jeg fant det ut og no er jeg sikkert mye større i cupen..

her går det i sånn aladin bukse fra cubus eller joggebukse.. skal bli bra å kjøpe noen litt finere bukser som man klarer å ha på seg..

ORIGINAL: nadja1986

ORIGINAL: ¤toby¤

ORIGINAL: nadja1986

Uff... det med bh ja...

På cubus i sverige finner jeg store nok bh'r til en billig penge... men her i halden, må jeg inn på en spesial butikk for å få dobbel e eller f[:(] og de er såååå syyyyykt dyre [&:] er jo ikke under 500 kr for en bh...

Jeg har kjøpt BH i str 80-85 EE og FF på Lindex her, men litt usikker på om det muligens var amme-BH... MEn det er jo i og for seg bedre enn BH fra spesialbutikk [8|]

i halden selger de ikke store bh'r... ellers må du spesial bestille det i butikken... for jeg finner aldri noe stærre en dd i butikkene...

Har folk i halden så små pupper, da... Hehe [:D]
Men, kjipt for deg da å ikke finne store nok til en rimelig penge.

ORIGINAL: Jaybird

Herregud for noen pupper dere må ha O.o. Og jeg som syns at mine var store nå:P. Men det er de jo ikke[8D]. I hvertfall ikke i forhold!

Jeg bruker 80 C til vanlig, men på slutten av sist svangerskap + de første mnd etter så måtte jeg ha 80-85 FF [8D] Det normaliserte seg når jeg slutta og fullamme [:D]
Når man i utgangspunktet da må ha FF for å få plass til puppene, og i tillegg pakker inni engangsinnlegg og ullinnlegg (noen ganger to stk hvis det var veldig kaldt) så ser man ut som man holder på å tippe forover [&:] Og ingen topper/gensere passer [:@]

Back
Topp