Har kjøpt seng!

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Da har jeg plutselig fått kjøpt to senger på en dag :excited001 kjøpte en brukt sprinkelseng av en venninne først, også fant jeg en billig og pent brukt Troll bedside crib noen timer senere! *hurra* Har ønsket å ha babyen ved siden av meg i senga, men slo det fra meg fordi jeg syntes det ble for dyrt. Men nå ble det ikke mer enn en tusenlapp tilsammen for begge to! Er så fornøyd :D

Har dere erfaring med bedside crib? Hvilket tilbehør er kjekt å ha? Skal kjøpe nye madrasser til begge sengene.

Så kjekt!! Vi må også kjøpe seng, men virderer bedsidecrib først, også kjøpe seng senere. Da vil jeg ha babynest oppi.. laken og sengklær har vi liggende fra støresøstrene.

Jeg hadde sprinkelsenga ved siden av min seng, fungerte meget bra [emoji4] og slapp å kjøpe 2 senger [emoji106]

Jeg hadde sprinkelsenga ved siden av min seng, fungerte meget bra [emoji4] og slapp å kjøpe 2 senger [emoji106]
Det var det jeg også hadde tenkt, men den sprinkelsenga vi kjøpte har ikke mulighet til å ta ned den ene siden. Slo tanken fra meg og tenkte at det gikk gå greit likevel siden vi fikk senga så billig, og plutselig kom det en bedside til salgs for en rimelig penge :D

Det var det jeg også hadde tenkt, men den sprinkelsenga vi kjøpte har ikke mulighet til å ta ned den ene siden. Slo tanken fra meg og tenkte at det gikk gå greit likevel siden vi fikk senga så billig, og plutselig kom det en bedside til salgs for en rimelig penge :D

Jeg har heller ikke en man kan ta ned siden på [emoji4]
Når en får ting så billig er det jo greit [emoji1]

Hadde bedside crib til kommende storesøster. Veldig fornøyd! Brukte den til hun var 7-8 mnd, mener jeg å huske :) Skal helt klart bruke den nå også.

Hadde bedside crib til kommende storesøster. Men brukte den lite, solgte den og kjøpte oss en brukt vugge i stedet. Med vugga kunne også pappaen få henne til å sovne, den tiden vi brukte bedside crib var amming eneste måte å få henne til å sove på. Etter at hun vokste ut av vugga var det verre igjen, da ble amming eneste sovemedisinen det neste halvannet året [emoji849] Satser på vugga denne gangen også.

Vi har også kjøpt bedside crib og jeg er såå spent på den! [emoji7] Synes det virker så flott å få sengen helt inntil vår (utenat det blir samsoving i samme seng da jeg er redd for å rulle oppå babyen i løpet av natt) :)

Jeg hadde bedside crib til første. Veldig fornøyd med det :) gleder meg til å ta den i bruk igjen. Vi brukte «sovepose» istedet for dyne siden han kavet så mye under dyna, men ellers hadde vi ikke noe spesielt tilbehør til den :)

Jeg hadde bedside crib til første. Veldig fornøyd med det :) gleder meg til å ta den i bruk igjen. Vi brukte «sovepose» istedet for dyne siden han kavet så mye under dyna, men ellers hadde vi ikke noe spesielt tilbehør til den :)

Hvor lenge bruke dere sengen før dere gikk over til en evt sprinkelseng?

Vi flyttet han over i sprinkelseng når han var 5 mnd. Da flyttet han inn på eget rom. Han kunne nok brukt den noen måneder til dersom han fremdeles sov inne hos meg. Jeg tenker at det er naturlig å flytte de over når de har blitt så store at du kan risikere at de reiser seg?

Vi flyttet han over i sprinkelseng når han var 5 mnd. Da flyttet han inn på eget rom. Han kunne nok brukt den noen måneder til dersom han fremdeles sov inne hos meg. Jeg tenker at det er naturlig å flytte de over når de har blitt så store at du kan risikere at de reiser seg?

Skjønner [emoji4][emoji1360]

Back
Topp