Har kjøpt oss Leandervugge

Jeg synes de vuggene er kjempefine, men jeg er skeptisk til å henge ting i tak. *pessimisten*
Ja sant, men så lenge man vet hvor bjelkene i taket er så går det jo bra :-) vi hang f.eks opp lysekrona, stor og tung, og i den kroken hang mannen seg i og dro hard ned.. han er treningsmann som bare trener vekter så er veldig sterk og tung :-P så når den ikke rikker seg en mm..så skal nok denne kroken gå bra og..for den skal testes grundig :-D så trur sikkerheten e i boks her ;-) ingenting blir latt til tilfeldighetene iallfall :-P hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Leandervugger er så fine. Jeg lurer litt på noe sånt el slyngevugge, men vi skal leie leilighet, så jeg får høre hva de syns om takkrok. Det finnes vel sånne dørkarmsaker til å henge opp i, men hvor praktisk er det liksom?

Leandervugger er så fine. Jeg lurer litt på noe sånt el slyngevugge, men vi skal leie leilighet, så jeg får høre hva de syns om takkrok. Det finnes vel sånne dørkarmsaker til å henge opp i, men hvor praktisk er det liksom?
Ja det finnes sånne ja, men hvor praktisk ja..det vet eg ikke :-P hehe da må du bruke ei dør du ikke bruker daglig kanskje :-D

Skuffa... åh venter ennå på vugga.. snakka med de på lødag og siden det var pinse skulle han sende den så fort posten åpna på tirsdag.. sendte han en sms om han kunne sende en mel når den var sent..og hvor mye frakta kom på.. Ingen svar.. sendte en ny i går...Ingen svar.. fant han på fb og så sendte eg melding til dama faktisk bare for å høre om de har sendt den siden han ikke svarer. . Ho har sett den..men ikke svart... ja vanligvis tar fet vel 2-4 dager å få den...så skulle på en måte vært her i dag.. evt i morgo

Så eg aner jo ikke om den e sendt... for hadde eg fått et referansenr kunne eg sjekka..
Har ikke betalt heldigvis da den e på postoppkrav så eg taper ikke noe.. bare masse bortkasta frustrasjon :-/ vil jo ha den.. NÅ..
Gir det et par dager til ellers sender eg bilder av meldingen vi avtalte kjøpet ig sender det til finn. . Så de kan stenge de ute eller noe :-P
ÅÅÅÅÅÅÅH ikke kødd med en gravid kvinne altså!

Hvor lenge hadde dere venta? Skal eg finne en ny?

hvordan ser den ut?

hvordan ser den ut?

Slik ( henta fra annonsen)
Håååååper den e på vei!

Vedlegg

• 1402677206999.jpg
    1402677206999.jpg
    41 KB · Visninger: 29
Hmm trodde aldri eg skulle kjøpe sånn, men har grubla meg grå på hvor babyen skal sove på dagtid! har ei jente som blir 2åe da, som er over alt i lavt og høyt terreng.. seriøst en durasellkanin som tar på ALT :p så vugge på gulvet er uaktuelt da den garantert ikke får stå i fred.. leke grinda blir for lav i starten.. så da ble alternativet å hende babyen i lufta :p hehe der ligger den trykt og godt ;-) ikke med stativ, kjøpt den bruka, men er strøken som han sa :p hehe
Gleder meg til å henge den opp!

Andre som har?

Samme problemstilling her, så vi skal også ha leandervugge. Har i utganspunktet tenkt å ha den på stativ, får se om det fungerer, eller om det blir for lavt ;)

Har også en etter førstemann. Da kjøpte vi den pga hunden (som viste seg å ha null interesse for baby, likevel ;) ), men denne gangen blir det gull verdt av samme grunn som deg. Har ei datter som er veldig aktiv, og er overalt :)
Du, er den "flatpakka"? Altså kan den legges sammen? Tenker på ved sending... om den må sendes i full str?

Hummfr.. ser ikke ut som den dusten sender vugga.. :'( de svarer ikke på tlf, sms eller facemail.. så da får eg vel bare gå utifra at de er noen slasker... har ikke betalt da..men avtale e avtale!
Så er usikker på om eg kjøper ei ny.. var den fineste av de på finn. .syns eg :-P har fått låne lekegrind med to innstillinger. .så jenta kommer seg ikke opp i grinda...og baby ligger høyt..som i sprinkelsenga.. men åh hadde gleda meg sånn! :-/

Hummfr.. ser ikke ut som den dusten sender vugga.. :'( de svarer ikke på tlf, sms eller facemail.. så da får eg vel bare gå utifra at de er noen slasker... har ikke betalt da..men avtale e avtale!
Så er usikker på om eg kjøper ei ny.. var den fineste av de på finn. .syns eg :-P har fått låne lekegrind med to innstillinger. .så jenta kommer seg ikke opp i grinda...og baby ligger høyt..som i sprinkelsenga.. men åh hadde gleda meg sånn! :-/

Så kjedlig og useriøst! :o Hva er vitsen med å lure folk på den måten? Prøvde de å få deg til å forhåndsbetale først eller?

Du får forstsette å se etter hva som kommer på finn, så kommer det kanskje plutselig et kupp :D

Så kjedlig og useriøst! :o Hva er vitsen med å lure folk på den måten? Prøvde de å få deg til å forhåndsbetale først eller?

Du får forstsette å se etter hva som kommer på finn, så kommer det kanskje plutselig et kupp :D
Nei trur ikke det, var han som foreslo postoppkrav.... men irriterer meg ay de isåfall ikke kunne si ifra at de ikke gadd å sende.. eg kunne tatt meg den kjøreturen lissom.. :-/
Ja heldigvis god tid..om eg ombestemmer meg :-)

Har du fått vugga ?

Denne har vi kjøpt også, og den er nydelig! Gleder meg til lillemann skal ligge pg kose seg oppi der :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Har du fått vugga ?

Nei :'(
Har rapport selger på finn..de sa eg hadde krav på vugga..men det ville koste meg mer om eg gikk videre med sak.. da kan de vel nekte de tilgang til å selge noe da.. evt at det popper opp på annonsa at de har fått advarsler.. uansett useriøst!
Eg har fått låne ei slik lekegrind med 2 innstillinger av ei veninne.. så da blir det å bruke den på øveste nivå frem til den kan byttes med vår egen lekegrind.. men hadde jo gleda meg :-/

Nei :'(
Har rapport selger på finn..de sa eg hadde krav på vugga..men det ville koste meg mer om eg gikk videre med sak.. da kan de vel nekte de tilgang til å selge noe da.. evt at det popper opp på annonsa at de har fått advarsler.. uansett useriøst!
Eg har fått låne ei slik lekegrind med 2 innstillinger av ei veninne.. så da blir det å bruke den på øveste nivå frem til den kan byttes med vår egen lekegrind.. men hadde jo gleda meg :-/

du kan jo finne en enda, skal være veldig glad du ikke har betalt noe ihvertfall.:)

du kan jo finne en enda, skal være veldig glad du ikke har betalt noe ihvertfall.:)

Ja eg vet har tid, mwn mista litt lysten etter dette.. men tenker nå at den lekegrinda er like kjekk, da eg kan ha babygymmen oppi der å sånn så får eg bruka den litt mer en til bare soving på dagetid også :-) for sist hadde eg babygym i sofaen som ho låg på da ho var våken..så da er vi jo like langt når jenta er i soffan konstant :-P jentungen kommer seg ikke oppi grinda uansett ;-)

Ja herregud ev foreslo jo å betale så du bare kunne sende den.. hadde eg betalt hadde eg seriøst kjørt å henta den :-P hehe kan jo egentlig reise ned å bare plinge på å si 'hei du den vogga..skulle ikke den sendes?" :-P for strengt tatt så skal eg ha den siden eg har sms som sier at eg fikk den.. men er 1,5-2 timer dit så ja litt langt..tenk om de ikke er hjemme :-P
Så glad veninna mi låner vekk grinda..den koster mye den og :-/

Back
Topp