Har kjøpt oss Leandervugge

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Hmm trodde aldri eg skulle kjøpe sånn, men har grubla meg grå på hvor babyen skal sove på dagtid! har ei jente som blir 2åe da, som er over alt i lavt og høyt terreng.. seriøst en durasellkanin som tar på ALT :-P så vugge på gulvet er uaktuelt da den garantert ikke får stå i fred.. leke grinda blir for lav i starten.. så da ble alternativet å hende babyen i lufta :-P hehe der ligger den trykt og godt ;-) ikke med stativ, kjøpt den bruka, men er strøken som han sa :-P hehe
Gleder meg til å henge den opp!

Andre som har?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Keg skal også kjøpe! Den er så flott! :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Ååh skulle gjerne hatt en sånn jeg og. De er sååå fine. Men vi har vugge som skal stå i stuen og seng til rommet skal vi kjøpe. Så får nok dessverre ikke den :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ååh skulle gjerne hatt en sånn jeg og. De er sååå fine. Men vi har vugge som skal stå i stuen og seng til rommet skal vi kjøpe. Så får nok dessverre ikke den :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Vogge e jo så kjekt da :-) hadde det sist og var så kos å vugge litt ;-) men e av litt mer praktiske årsaker denne gangen ;-) kanskje det blir hengevugge neste gang da vettu ;-)

Keg skal også kjøpe! Den er så flott! :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Ja lika den :-) og fikk med to sånne himmel også! Hva eg skal med to aner eg ikke :-P i ulik farge hehe

Jeg har tenkt å kjøpe :D

vi skal også ha en slik. praktisk pga pus. tror ikke hun vil like å hoppe opp i den da den svinger. håper hvertfall ikke det :-P

Ja lika den :-) og fikk med to sånne himmel også! Hva eg skal med to aner eg ikke :-P i ulik farge hehe

Åååh, finnes de i flere farger? :D :)

Ja virker slik, får en lys og så en litt mørkere stod det, vet ikke mer åssen den mørke ser ut, var bare den lyse på bildet :-)

Har også en etter førstemann. Da kjøpte vi den pga hunden (som viste seg å ha null interesse for baby, likevel ;) ), men denne gangen blir det gull verdt av samme grunn som deg. Har ei datter som er veldig aktiv, og er overalt :)

Har også en etter førstemann. Da kjøpte vi den pga hunden (som viste seg å ha null interesse for baby, likevel ;) ), men denne gangen blir det gull verdt av samme grunn som deg. Har ei datter som er veldig aktiv, og er overalt :)
Ja trur den vil bli bra :-D er du fornøyd etter sist?
Tenkte ikke tanken sist :-P men da fikk eg låne vugge.. og katten vår er 0 interessert i baby, vogn, barneseng eller noe.. så ho har aldri vært problem.. nå bor ho i sjul for jenta elsker henne :-P haha

Ja trur den vil bli bra :-D er du fornøyd etter sist?
Tenkte ikke tanken sist :p men da fikk eg låne vugge.. og katten vår er 0 interessert i baby, vogn, barneseng eller noe.. så ho har aldri vært problem.. nå bor ho i sjul for jenta elsker henne :p haha

VELDIG fornøyd :) Det eneste jeg kunne ønske var at den var litt lenger, slik at den kunne bli brukt lenger. Hehe, katta her og skygger banen om dagen. Håper spinnvillheten roer seg litt til nestemann kommer, skjønner ikke at så små kropper kan romme så mye energi ;)

VELDIG fornøyd :) Det eneste jeg kunne ønske var at den var litt lenger, slik at den kunne bli brukt lenger. Hehe, katta her og skygger banen om dagen. Håper spinnvillheten roer seg litt til nestemann kommer, skjønner ikke at så små kropper kan romme så mye energi ;)
Sant :-) hvor lenge fikk du bruka den da sånn ca? blir denne like "lang" som jenta mi er/var kan ho få plass i den nå..77 cm nå :) er den ikke 83cm lang?
Blir det gutt så vokser de kanskje fortere i lengden ;-)
Eg tenker meg at den må vekk når de begynner å snu seg selv og komme seg opp på kanten.. sist måtte vogga vekk mellom 3-4 mnd fordi ho kikka over kanten og ja var ikke mange forsøka før ho hadde detti ut :-P og da blir det å flytte opp i senga eller i lekegrinda slik vi gjorde sist i stua :-)

Hmm trodde aldri eg skulle kjøpe sånn, men har grubla meg grå på hvor babyen skal sove på dagtid! har ei jente som blir 2åe da, som er over alt i lavt og høyt terreng.. seriøst en durasellkanin som tar på ALT :p så vugge på gulvet er uaktuelt da den garantert ikke får stå i fred.. leke grinda blir for lav i starten.. så da ble alternativet å hende babyen i lufta :p hehe der ligger den trykt og godt ;-) ikke med stativ, kjøpt den bruka, men er strøken som han sa :p hehe
Gleder meg til å henge den opp!

Andre som har?

Ikke med stativ? Skal dere henge fra taket?
De er superfine :-)

Ikke med stativ? Skal dere henge fra taket?
De er superfine :-)
Ja den kan og henges ned fra taket i krok :-) stativet har eg ikke plass til ;-)

Ja den kan og henges ned fra taket i krok :) stativet har eg ikke plass til ;-)

Så greit. Jeg har jo også en liten durasellkanin hjemme. Han blir bare litt over året i des, og hadde nok dratt i dette stativet.
Må sjekke ut dette :-)

Så greit. Jeg har jo også en liten durasellkanin hjemme. Han blir bare litt over året i des, og hadde nok dratt i dette stativet.
Må sjekke ut dette :-)
Ja det stativet hadde ikke funka.. sikkert kjempe morsomt å dra i :-P så taket er helt klart genialt :-D
Ligger masse på finn, og de kan og sendes, det skal min :-)

Sant :) hvor lenge fikk du bruka den da sånn ca? blir denne like "lang" som jenta mi er/var kan ho få plass i den nå..77 cm nå :) er den ikke 83cm lang?
Blir det gutt så vokser de kanskje fortere i lengden ;-)
Eg tenker meg at den må vekk når de begynner å snu seg selv og komme seg opp på kanten.. sist måtte vogga vekk mellom 3-4 mnd fordi ho kikka over kanten og ja var ikke mange forsøka før ho hadde detti ut :p og da blir det å flytte opp i senga eller i lekegrinda slik vi gjorde sist i stua :)

Husker ikke når vi tok den ned, men vi hadde lammeskinn i bunnen, mulig det var den som tok opp mye av plassen, eller at det finnes kortere modeller? Hun er riktignok lang, men ikke 83 cm som 3-4 mnd :P

Husker ikke når vi tok den ned, men vi hadde lammeskinn i bunnen, mulig det var den som tok opp mye av plassen, eller at det finnes kortere modeller? Hun er riktignok lang, men ikke 83 cm som 3-4 mnd :P
Ja fell tar jo litt plass , men trudde ikke den tok såå mye plass ;-) jaja det ser du jo denne gangen og hvor lenge du kan ha den :-) blir nok fe tre første mnd iallefall :-)
Åh kunne ikke posten vært åpen i dag så han fikk sendt den :-P vil ha den nååå! :-P

Jeg synes de vuggene er kjempefine, men jeg er skeptisk til å henge ting i tak. *pessimisten*

Back
Topp