Har kjøpt Fetal Doppler

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Fikk kjøpt meg dette i dag. Men var ikke så lett å finne noe hjerte lyd fra babyen. :/
Noen andre som har erfaring med sånt? :)

Jeg så på videoer på youtube, for vi klarte ikke å finne den med en gang, og fant den da :P

Takk for tipset :) at jeg ikke tenkte på det :p

Hvilken uke er du i? :)

Var uke 9 da, er uke 10 nå :)

Trodde det skulle være kjempelett å finne den, men var visst ikke det når man aldri har prøvd før, hadde jo ikke peiling :P

Var uke 9 da, er uke 10 nå :)

Trodde det skulle være kjempelett å finne den, men var visst ikke det når man aldri har prøvd før, hadde jo ikke peiling :P
Aha :) Er i uke 8 nå... skal til Legen torsdag, men har så lyst til å prøve å finne det selv ;) Tusen takk for tipset :)

Nei en sånn dings hadde bare stressa meg :)

Har prøvd å finne min men finner ikke noe :)
Men har en liten luring i magen som jeg vet ligger langt bak for vi måtte lete etter h*n på innvendig ul :p

Så jeg stresser ikke :)

Skal til legen neste uke da er jeg 10+6 å høre med han om han kan lete :) ikke sikkert han heller finner noe :) men skal uansett ha ul igjen dagen etterpå :D

Kjøpte den fordi jeg hadde lyst til å prøve... Var ikke så optimistisk til å få det til nå, men er jo gøy å leke seg med den :)
Det er jeg helt enig i :) var redd jeg skulle bli stressa men er ikke det i det hele tatt :)
Blir kansje verre neste uke før ul :p

Det er jeg helt enig i :) var redd jeg skulle bli stressa men er ikke det i det hele tatt :)
Blir kansje verre neste uke før ul :p
Hehe...
Ikke noe stress her heller. Å når man er lengere på vei så kan man hvertfall leke seg med den :) Skal til Legen torsdag, så skal få han til å ta en liten ul på meg da :)

Hehe...
Ikke noe stress her heller. Å når man er lengere på vei så kan man hvertfall leke seg med den :) Skal til Legen torsdag, så skal få han til å ta en liten ul på meg da :)
Ikke sant :D
Min samboer tar seg ikke fri for å bli med til legen så han får ikke hørt den vis ikke så jeg gleder meg til st han kan få høre å :D

Back
Topp