Har kjønn på ultralyd stemt på dere?

Oul har stemt på alle mine tre. En gutt og to jenter.

Man knytter jo mange tanker og navn opp mot det man forventer, så det er klart det blir en omstilling når det ikke blir sånn.

Jeg vil gjerne vite om det blir en neste gang også, men skulle egentlig gjerne hatt tålmodigheten og psyken til å bli overrasket når fødselen er overstått også. Det hadde jo vært utrolig spennende:woot: men som du skriver, det a nysgjerrigheten som overtar og så er det jo så moro å kjøpe inn spesifikke ting og velge navn til det spesifikke barnet når man vet kjønnet.

Det blir spennende å se hva du får av svar neste gang:D
Ja det blir veldig spennende. Håper tiden går fort. Det er det eneste som står i hodet mitt :wideyed::wacky:

Oul har stemt på alle mine tre. En gutt og to jenter.

Man knytter jo mange tanker og navn opp mot det man forventer, så det er klart det blir en omstilling når det ikke blir sånn.

Blir spennende og se til slutt. Ble plutselig veldig lenge til termin:dance018

UL har stemt hver gang her også, sistemann var særdeles lite blyg. «Oida.. her var det tissemann..!» :p

Jente hele veien her. Privat UL i uke 13, sykehuset i uke 19 og 3D i uke 35. :)

Stemt på meg begge gangene, og det var med gutter:)

Stemte her :) Frøkna var langt fra beskjeden når jordmor starta undersøkelsen og vi fikk beskjed med en gang om å se bort om vi ikke ville vite kjønnet :P

Stemte her! Selv om magefølelsen sa gutt helt til hun kom ut sa de jente alle 5 ganger vi var på ultralyd :rolleyes:

Back
Topp