Har jeg vokst???

mamma84

Glad i forumet
Var hos legen på torsdag, og da var symfysemålene på 29 cm, men har jeg egentlig blitt noe større... Går å håper på skikkelig gravid mage snart!!!

Jeg syns du ser større ut,jeg!! Fortsatt veldig fin mage [:D][:D] Jeg er [:'(] av misunnelse!! [:D]

Tusen takk!!!!

Kom på besøk til pappa i morgen, hvis de er hjemme da... Så kan vi møtes der og da kan du susse lille Thea!

Takk for det...

Blir snart din tur Lisa79!

Magen har nok vokst og større blir den[:D][:D]

Håper det [:D][:D]

Vet ikke hvor mye mer jeg skal vokse... Er vanlig å stoppe å vokse mot slutten tror jeg...

Ja, vi får skryt for at vi er de flinkeste!!! hihi[:D]

Skjønner det vettu!!![:D][:D]

Guud så svær du har blitt[:D] Du ser nydelig ut!!

Tusen takk!!!

Har ikke hørt noe om det, men de har jo kjøttet i fryseren så jeg hadde håpet på fårikal der i morgen... Er jo bare å spørre det, men vi skulle ta det en gang alle kunne!

hihi!!!!
Kan jo ringe de i morgen å snakke med de.... Er ikke så lett å avtale noe uten at de vet noe. Ring meg i morgen når du våkner da. Har forresten mistet mob nummeret ditt for jeg klarte å slette HELE tlf listen min... argh!

er dere søsken?

Stesøstre... Men har hvert det i 8 år snart så jeg ser på henne som en ordentlig søster og ei skikkelig god venninne!!!!

Det mistenker jeg også..
MINST halvsøsken, men kansje heller "helsøsken" (er det et ord?)[8|]
hæ!
Ingen fysisk link i det heletatt, liksom?
Søsken av hver sin forelder fra hver sin kant, eller no sånn [&:]
Hvor forvirra vil dere gjøre meg?[8D]

Nei ingenting... Min pappa er kjæreste med hennes mamma! Og hennes pappa er ikke min pappa, og min mamma er ikke hennes mamma!

Skjønner eller er det mer forvirrense!?

ja jeg syns du har fått en fin og stor mage[:D]

[:D][:D][:D]
Bare ring meg når du er våken du!!!!

Har jeg vokst???

JAAA[:D][:D] Utrolig flott mage du har[:D]

Back
Topp