har jeg rier?? OPPDATERING

mamma1986

Betatt av forumet
Sitter i godstolen og har skikkelig vondt i magen og nederst i ryggen.. det kommer og går..

kan noen fortelle meg om dette er rier?

Er andregangs fødende men husker ikke helt åssen riene kjentes ut for alt gikk så fort sist..

Oppdatering:

Har vært på føden i fredrikstad og ingen ting var galt. Fikk beskjed om at d bare var veldig kraftige kynnere. Trodde ikke di skulle være så vonde at tårene spruta. Hadde blodtrykk på 80 i undertrykk. Og +1 i protein i urin. Vet ikke om d er lite eller mye. Det sa dem ingenting om. Bare at det kunne være begynnelsen på svangerskapforgiftning og fikk beskjed om og reise hjem. så står egentlig like mye som ett spørsmåls tegn enda :( Men alt var bra lille jenta vår i magen. livmorhalsen var normal også.. så ingen fødsel på gang enda.. hun kan holde seg der noen uker til syns jeg :)

Så godt å høre, har tenkt masse på deg.[:)]
Ja, jeg synes prinsessa di får holde seg i magen en god stund til, godt å høre at det bare var sterke kynnere.

Er vel litt høyt undertrykk, hva var overtrykket ditt da?
Rart de sendte deg hjem med beskjed om at det kan være begynnende svangerskapsforgiftning, fikk du ikke beskjed om å ta kontakt med legne din for nye prøver da?

fikk ikke beskjed om noen ting så er litt forvirra.. hun sa ikke noen ting om hva overtrykket var.. dem skrev ikke i papirene mine en gang

ORIGINAL: Niina89

Godt og høre at du ikke gikk i fødsel, har tenkt mye på deg her idag .
:)

Vi får krysse fingre får at du ikke får svangerskapsforgiftning heller.

sign[:)]

godt å høre fra deg, pass på deg selv og krev at du får god oppfølging, stå på krava og still spm til du blir blå, du skal ikke føle at du ikke vet hva som foregår...[:)]
Ønsker deg en riktig god natt med mye hvile[:D][:D][:D]

så godt det ikke var noen rier på gang!!:) men hørtes ikkesærlig behagelig ut:/
undertrykk på 80 er ikke faretruende altså, egentlig helt normalt, og +1 å proteiner kan bare komme av feks litt utflod i urinprøven og er også helt normalt når man er gravid:) så jeg ville prøvd å ikke bekymre meg for mye for akkurat det der!:)
klem

bestill deg en time til jordmor eller fastlegen din du, og spør om ALT du lurer på. så sjekker de blodtrykk og urin igjen. Prøv å ta en ren urin prøøve. Altså at du vasker deg godt nedentil, tisser litt i do, også i glasset =) da blir resultatet helt riktig =)

Hei, utrolig godt at alt er bra med deg. Men ta deg en tur til lege/JM du å snakk med de. Så forklarer de deg nok det du lurer på.

Stooor klem...

ORIGINAL: lykkeligemeg

så godt det ikke var noen rier på gang!!:) men hørtes ikkesærlig behagelig ut:/
undertrykk på 80 er ikke faretruende altså, egentlig helt normalt, og +1 å proteiner kan bare komme av feks litt utflod i urinprøven og er også helt normalt når man er gravid:) så jeg ville prøvd å ikke bekymre meg for mye for akkurat det der!:)
klem

signerer[;)]

godt å høre da[:)] hvis d ikke er lenge til du skal til jordmor ville jeg dratt innom i begynnelsen av neste uke med urinprøve og BTsjekk for å sjekke om du har blitt "værre" ang. begynnende SF.

Så godt og høre da [:)] Ta vare på deg selv, og er du bekymra så drar du og sjekke igjen [:)]

Så godt å høre at det ikke var noe fødsel på gang! Håper du får god oppfølging ang urinprøven og blodtrykket ditt.
Masse klemmer[;)]

Det var godt å høre..

Normal blodtrykket er 120/80.. Så det er helt normalt undertrykk!!
Og 1+ på proteiner kan man få bare ved litt utflod, eller hvis du ikke har vasket deg helt ordentlig før du tisset i glasset..
Så å si at det var begynnelse på svangerskapsforgiftning syntes jeg var veldig unødvendig å si til deg..
ALT ER HELT FINT!!

Kos deg og NYT resten av svangerskapet nå!

Back
Topp