Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke unormalt å blø litt. Er du usikker så kan du sjekke hcg i morgen. Når jeg var i uke 10 var det veldig synlig på hcg testen etter 2 dager.Jeg er livredd for å ha mista enda engang jeg hadde litt rosa blod for ca 3 timer siden. Nå har jeg kommet hjem fra trening å det var litt mer rosa og rødt slim
Jeg skal være 4-5 uker på vei nå
jeg har foresten hatt 3 spontanaborter og har fått 2 levende barn. Har hatt blødninger ved hver graviditet, både de som gikk bra og de som gikk dårlig.Jeg har satt opp time privat men det er så lenge tilUmulig å vite uten å måle hcg i blod to ganger med 48 timers mellomrom. Etter uke 6+0 kan du bettale for tidlig ultralyd for å se om det er hjerteslag. Masse lykke tiljeg har foresten hatt 3 spontanaborter og har fått 2 levende barn. Har hatt blødninger ved hver graviditet, både de som gikk bra og de som gikk dårlig.
Ja, bedre så tidlig å ta hcg prøver hos legenJeg har satt opp time privat men det er så lenge til

Hvilken dag i dpo testet du positivt på? Testet du positivt veldig sent så er det ikke sikkert du har hatt så mye stigning enda. Embryoen vokser også i rykk og napp, men du skal generelt sett ha en dobling på testen din annenhver dag. Kanskje du skal ta kontakt med legen din og høre om legen kan ta en blodprøve for å måle hcg med to dagers mellomrom?uke indikator testen viser fortsatt bare uke 1 - 2 . Jeg har kraftig blødning med klar rød farge og noen blod klumper
Ukende mensensmerter
Men strips testen har mer tydelig strek i dag
Er det noen som har opplevd det samme? Jeg håper virkelig det går bra denne gangen
17. Og 18.? Hadde du to eggløsningen? Eller mener du at el testen var positiv 17. Og 18. August?Jeg hadde eggløsning 17 og 18 august
Jeg har legetime i morgen (privat) men det følse jo ut som en evighet
Eggløsning testen var positiv begge dagene17. Og 18.? Hadde du to eggløsningen? Eller mener du at el testen var positiv 17. Og 18. August?
Ahh, I see, da hadde du nok eggløsning enten 18. Eller 19. August. Kan høres ut som hcg nivået er litt for lavt MTV clearblue digital. Den burde jo egentlig vist 3+ nå, minimum 2+. Og med blødning osv så er nok sjansene store for at du har mistet desverre. Da strimmeltester med ett eller to døgn mellomrom for å se om de synker i farge eller dra til legen å a hcg prøver.Eggløsning testen var positiv begge dagene
Sender deg en stor klem, og krysser fingrene for at det sitter på neste 
Nei, det skal uansett stige normaltHar det noe å si hvis man blir gravid på første forsøk etter en utskrapning? Med tanke på stigning av hcg?
Jeg har tatt to tester nå og begge var vel positivt med 10 ml UNei, det skal uansett stige normalt
TakkJeg fikk en spontanabort i går. Sender masse varme tanker. Ta deg tid til å sørge og føle på alle følelsene du trenger
Ååå så trist å høreGikk ikke denne gangen heller
Jeg har nå blitt henvist til Ahus for videre utredning er det noen som vet hvor lang tid det kan ta å få time?