Har jammen termin idag ! !

Zera

Forumet er livet
Og i følge bv har jeg da føddt..
Jeg kan godt gå å sjekke senga eller noe å se om der ligger en baby, men er ganske så sikker på at det er en baby som ligger i sparker meg inni magen nå
har faktisk aldri gått til termin dato før.. hehe[:)]

Må neste slenge med et mage bilde Har aldri hatt magen på termin dagen min før jeg.. hehe

Så nett og fin mage![:D]

Fikk aldri oppleve at BV mente jeg hadde født jeg[:-] Men så selvsikkert av dem da?![;)] 
Lykke til med forestående fødsel[:D]

ja,nå er det bare vente tid...
Håper virkelig at det starter av seg selv og at jg ikke blir satt igang.. har prøvd det en gang før og det var mislykket..

Ja,logget meg på idag, og der stod det

Det er 1 dag og 52 uker til sin 1-årsdag.  Maks størrelse på bildene du kan laste opp er 4 MB.
GRATULERER! Fødselen er vel overstått og dere har fått den flotteste gaven i verden – et lite barn. Og ikke et hvilket som helst barn, men verdens vakreste lille bylt! Er morsfølelsen på plass? Mange opplever å fylles av den gode morsfølelsen allerede i første møte med barnet. Er ikke du en av dem, så trøst deg med at det er helt normalt at det kan ta litt tid. Dere skal jo gjerne bli kjent først!

hehe..

Ingen baby i seng iallefall.. har noe som trykker seg oppi ribbebeina og er ganske så sikker på at det er babyen min... hihi[8D]

*ler* Jøss[:-]

Lykke til med nært forestående fødsel, min baby rakk faktisk å bli 14 "bv-dager" ifjor før han ble født! Hahaha! [8D] 

ORIGINAL: 999

Lykke til med nært forestående fødsel, min baby rakk faktisk å bli 14 "bv-dager" ifjor før han ble født! Hahaha! [8D] 

hehe.. så pass ja?? Opplevde ikke dette med Tuva, men hu kom 2 dager FØR termin da.. hehe[:D]

Back
Topp