Har innover-navle...

siljegulli

Forumet er livet
VIP
men nå begynner den å gå utover[&:] Eller, er bare litt sånn kulete inni navlen liksom... Vet jo at tilslutt så står den vel rett ut
Flere som har merket at navlen har forandret seg?

Som at det ikke er nok av kroppen som forandrer seg... Kommer til å se ut som ett utenomjordisk vesen tilslutt[&:]

ja, her står den utover allerede! hehe

Min ble helt flat med forrige jenta.. det er den nå også... ble stor med storesøstra [:)]

ORIGINAL: siljegulli

men nå begynner den å gå utover[&:] Eller, er bare litt sånn kulete inni navlen liksom... Vet jo at tilslutt så står den vel rett ut

Som at det ikke er nok av kroppen som forandrer seg... Kommer til å se ut som ett utenomjordisk vesen tilslutt[&:]

du kommer til å bli så fin så![;)]
tenk alt det fantastiske kroppen din går gjennom!

ORIGINAL: **lykkeliten**

du kommer til å bli så fin så![;)]
tenk alt det fantastiske kroppen din går gjennom!

Ja, det er helt utrolig. Alle rundt meg sier at jeg er såååå søt med den lille kulen og at jeg kommer kun til å få mage å ikke noe mer for at jeg er så slank og lita og bla bla.
Så bra at de vet alt det der på forhånd da[:D]

Er litt forandring her da... Den ser liksom litt "mett" ut [:D]

Er litt forandring her da... Den ser liksom litt "mett" ut [:D]

"Mett ut". [8D] Jeg tror den kommer til å se stappmett ut etterhvert.

Har ikke merket noe på navlen enda nei, men fikk faktisk ikke utover navel i forrige svangerskap heller... Så da kommer det kanskje ikke nå heller.

ja den går sakte men sikkert utover den, er litt vittig når den blir smalere og smalere og plutselig popper ut

Jeg fikk ikke utover navel med hverken første eller andre mann. Trengte ikke ta ut piercingen en gang. Men jeg fikk en ganske tydelig mørk stripe fra navlen og ned.

Back
Topp