Har ingen symptomer, flere ? Uke 6

Bruker18tr

Flørter med forumet
Er kommet til 6+0, og føler meg ikke gravid. Hadde mye stikninger og murringer i livmorområdet frem til nå, men siste tre dager kjenner jeg ingenting ? Er heller ikke øm i puppene. Har vært litt øm tidligere . Har hatt en MA og en SA tidligere i år, så dette er tredje gangen jeg er gravid i år. Klarer ikke å slappe av eller nye det:( Er SÅ redd for at jeg skal miste på nytt. Er det noen andre som er begynt på uke 7 og ikke har symptomer?

Er i uke 8 og merker nesten ingenting! Har litt stikninger og er litt trett! Er også ikke så mye mat som frister.. Hadde jeg ikke tatt tester og hcg hos legen hadde jeg aldri trodd jeg var gravid! Jeg har også hatt en MA tidligere så er jo bekymret... Men igjen, om alt er bra er jeg bare glad jeg slipper:)

Hadde nesten ikke hatt symptomer heller - har vært litt trøtt og noe kvalme noen dager i uke 7. Er nå uke 8 og tilbake til å ikke føle meg gravid i det hele tatt. Men hcg stiger, så får vel bare si meg enig med Palmesus 'om alt er bra er jeg bare glad jeg slipper' :)

har heller ingen symptomer ... *Bank i bordet* med de 2 andre hadde jeg fra ca nå, er 6+6. føler meg ikke gravid. men alle svangerskap er forskjellig.... håper dette blir bra (bedre) :D

Satser på at vi er heldige som bare er i god form:) Skal få meg en UL snart, så jeg kanskje kan senke skuldrene..

Jeg gikk fra flere symptomer til null symptomer denne uken.. Så fra helgen til idag har jeg ikke følt meg gravid.. Skal forhåpentligvis på tidlig ul imorgen:)

Her startet symptomene ordentlig sånn 6+3. Har vært mye kvalm/uvel ømme bryster siden da - men allikevel varierende grad dag til dag. Du får se det an litt, kanskje blir ikke symptomene dine særlig sterke.

Jeg har egentlig kun hatt ømme, voksende pupper som symptom (fra ca 3+5 til og med nå 8+2). Har enkelte dager kjent på småuggenhet, vondt i korsrygg eller generell trøtthet, men tror dette heller kan kalles normale variasjoner fra dag til dag enn graviditetstegn, siden jeg ofte har det sånn utenom graviditet også :) jeg tenkte at det umulig kunne være liv der inne, fordi det virket altfor problemfritt å gå gravid. Var på tidlig ul i dag, og der kunne vi se et nydelig lite knøtt med bankende hjerte :) håper dette gjelder for deg også, og at du kan juble over å få slippe svangerskapsplagene (foreløpig iallefall, hehe..)!

Jeg er fra juni gruppen, men bekymret meg for jeg mistet symptom i perioder, den verste mensmurringen avtar, men symptomer er ofte borte i tre dager så er de tilbake, hadde grusomme murringer frem til uke 8 ca, etter de avtok de og ble mer rivesmerter... Men poenget er at det er helt vanlig, og det er like vanlig å ha få som mange symptom :)

Har heller ikke hatt noe særlig symptoma. E 9+0 og syns det nesten e merkelig og skummelt å merk så lite.. første kontroll på torsdag, det kjenn æ bi bra :)

Back
Topp