Har ikkje mage... :(

jente1987

Flørter med forumet
Eg er 15 veker på lørdag...

Eg har ikkje nokke spesiell mage... eller, eg har ofte mage og då kan eg se gravid ut- men då er den bare full i luft. når eg ikkje er oppblåst- så har ikkje fått nokke mage.

har heller ikkje fått nokke større puppa... einaste eg har fått er større og mørkare brystvorter..

sukk... er det fleire som ikkje meker nokke spesielt enda som er like langt?

kortid kommer magen min tror dokke? neste veke? :D

kortid skal eg kjenne liv der inni? (førstegangs)

Plutselig kommer den ;)

magen kommer[;)] plutselig så stikker den ut[;)]

da jeg var første gangs, så fikk jeg ikke mage før jeg var 16-17 uker[:)]

Samma som meg det der!

Jeg er ganske så slank og trodde magen skulle komme sååå fort hos meg men nei da... I uke 19 dro jeg til jordmor og sa at her er det noe galt vel - magen er jo så og si ikke-eksisterende.. Hun sjekket og alt vr fint! livmora var som den skulle og alt var fint. Men jeg bærer dem "godt inni meg", langt bak mot ryggen + om man er høy (jeg er 172) så har dem mer plass å legge seg på.. Jeg fikk ikk en mage før uke 23 husker jeg - da poppet den ut....

Man håper jo alltid at babymagen skal komme fort, men nei da, desverre ikke alltid... Men bare tenke på at man slipper å bli GIGA på sommeren, en liten mage som passer alt tøy, som ikke blir tung, minsker faren for strekkmerker osv osv .. Må tenke på alt det positivie [:D]

Den kommer nok ganske plutselig... sist gang kom ikke min før etter ordinær ultralyd! Og som jeg ventet på den! Liv kan godt hende man ikke kjenner før uke 20, kanskje enda senere når det er første gangen. Alt varierer sånn :) Men, håper magen din spretter ut og at babyen flakser med vingene snart :)

trøst deg med det at du er ikke alene[:)]

jeg har fått litt mage, men det er så lite att.. den kommer nok[:D]

Som Kathmor sier, tenk på fordelene ved det [;)] Snart blir vi vel svære og tunge alle sammen! Har ikke noe særlig mage jeg heller, har venta og venta men har ikke skjedd så mye gitt! Trodde også den skulle synes fort siden jeg er av den lange rett opp og ned typen, men neida! 

Ikke noe her heller!! (men er jo ikke mer enn 12+6 da..) den kommer vel sikkert før vi aner det!! og den skal være der LENGE, så... vi får smøre oss med litt tålmodighet!! [;)]

hehe, ja eg er ganske utolmodig av meg så... men rekna med den komme snart!! :P

jada- er fint å tenke på fordelane- har ikkje masse lyst å bli GIGANTISK gravid heller, så...:P

Som de andre sier; plutselig kommer den...
Er du førstegangs? Kan ha litt å si...jeg så ikke gravid ut før i uke 18 sist, mens nå kom magen veldig tidlig[;)]

Back
Topp