Har ikke tid...

Ella

Glad i forumet
Jeg har EGENTLIG IKKE tid til å sitte her, men jeg har blit avhengig... Har masse jeg skulle gjort... Arg... Jeg er vel ikke akkurat den eneste som har det problemet....??? Jeg skylder på dere jeg!!!
Tihi[;)]

Avhengig....hva er det????[8|][8D]

Kjenner til det ja![:)] Men det er jo et tegn på trivsel da. Merket at de dagene det var litt dårligere stemning her, så fikk jeg gjort litt mer utenom.[;)]

Avhengig , jeg nei??!?

Får gjort alt jeg skal hver dag jeg.. eh..[&:]

Holder meg unna alt av krangling jeg. Kan være med å diskutere, men gidder ikke å krangle med folk!!!! Men trives ja!!! Takk til dere[:D]

Tror vi e mange som lide av litt "avhengighet" her inne... *ss* [:D][:D]

Så holdt jeg på å glemme LOST!!!! Dere assa.....hihi[:D]

er det meningen man skal gjøre andre ting også[8|]??

Må si meg enig i at jeg nok får gjort mindre skolearbeid når jeg hele tiden bare MÅ innom å sjekke disse sidene da[&:] Ikke så kult når eksamen nærmer seg da.. Men men, satser på at trivsel på fritiden vil gjenspeile seg på karakterene.. *hihi*

Men det er jo bare et tegn på at det er mange trivelige folk her inne da!

skulle ha pakket,skal flytte neste uke. men nei,det går sakte her i gården. litt avhengig..... ja en smule[8D] blir uten intenet i 4 uker fra neste uke av[:(][:(] buhu

det er som en magnet!babyverden forumet drar meg hit hver dag!![:D]
hehe,syns det er lærerikt å spennende jeg[;)]

Sånn er det! Tror det er ganske naturlig å bli hekta når man treffer så mange i samme situasjon! Jeg begynner å bli hekta merker jeg.... Begynte i forum for 2-3 dager siden, og må innom hver dag for å se om det er noe spennende. Og det er det jo!!!!

Har ikke bilde av gutten min nå, er hjemme hos foreldrene mine, blidene her er for store... Ordner det når jeg kommer hjem[;)]
Nydelig gutten din da toveli6

Back
Topp