Har ikke sakt det

Frk.Håpfull

ønsker oss lillebror eller Lillesøster<3
Aprilbarna`15
til samboer enda, at jeg er gravid :D Han jobber laaaangt unda flere dager i uka en han er hjemme:( å vill ikke ta det over tlf.Trudde virkelig ikke det gikk den gangen her så vi snakket aldri om å ta test osv. Men så klarte jeg ikke vente i går da vett dere :P Vi har aldri snakket noe om at han må være til stede når jeg tester så det bryr jeg meg ikke om. Gleder meg til å se hvordan han reagerer når han finner det ut :D Det er jo planlagt, å jeg ønsket nr to leeenge (jeg har ei fra før ) men han ville ikke at vi skulle prøve på nr to før etter jul. Men så masete som jeg er la jeg inn alt for at vi skulle prøve før, en av argumenta mine var: Vi får det aldri til på første forsøk, det kommer til å ta lang tid :P
Å når første pp kom så havnet den midt i en båt tur og han skulle tilbake på jobb rett etter på. men la in aksjer. Å jaggu klaffet det på første pp :P

Jeg gleder meg masse til han kommer hjem i morgen tenke å bestille inn kina mat og gi han en litt tidlig bursdagsgave :D Tenkte som så : Å gi han ett påske egg ( siden termin er i april ) med ps4 kontroll, godis og ett kort der det står : Du får spille mens du enda kan får i april blir det andre boller :D Å pil ned på ett bilde av positive test :D

til samboer enda, at jeg er gravid :D Han jobber laaaangt unda flere dager i uka en han er hjemme:( å vill ikke ta det over tlf.Trudde virkelig ikke det gikk den gangen her så vi snakket aldri om å ta test osv. Men så klarte jeg ikke vente i går da vett dere :p Vi har aldri snakket noe om at han må være til stede når jeg tester så det bryr jeg meg ikke om. Gleder meg til å se hvordan han reagerer når han finner det ut :D Det er jo planlagt, å jeg ønsket nr to leeenge (jeg har ei fra før ) men han ville ikke at vi skulle prøve på nr to før etter jul. Men så masete som jeg er la jeg inn alt for at vi skulle prøve før, en av argumenta mine var: Vi får det aldri til på første forsøk, det kommer til å ta lang tid :p
Å når første pp kom så havnet den midt i en båt tur og han skulle tilbake på jobb rett etter på. men la in aksjer. Å jaggu klaffet det på første pp :p

Jeg gleder meg masse til han kommer hjem i morgen tenke å bestille inn kina mat og gi han en litt tidlig bursdagsgave :D Tenkte som så : Å gi han ett påske egg ( siden termin er i april ) med ps4 kontroll, godis og ett kort der det står : Du får spille mens du enda kan får i april blir det andre boller :D Å pil ned på ett bilde av positive test :D
Så kreativt :)

Så kreativt;) d må være morsomt å planlegge slikt;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp