Har ikke natt lenger..

Sistemann kommer i September :)

Sistemann kommer i September :)
Lisjemor er no 3 1/2 mnd. På natten til nå har jeg ammet å så har hun lagt seg til med engang, stortsett. Nå ligger vi store deler av natten å putter smokk i munnen hennes da hun bare sutrer og er missfornøyd. Hver gang jeg ammer på natten, legger hun seg ikke til igjen og er klar for å være våken.. Noen som er/har opplevd det samme? Utrolig slitsomt mens det står på.

Lisjemor er no 3 1/2 mnd. På natten til nå har jeg ammet å så har hun lagt seg til med engang, stortsett. Nå ligger vi store deler av natten å putter smokk i munnen hennes da hun bare sutrer og er missfornøyd. Hver gang jeg ammer på natten, legger hun seg ikke til igjen og er klar for å være våken.. Noen som er/har opplevd det samme? Utrolig slitsomt mens det står på.
Har det helt likt her for tida. Hun ligger med puppen konstant i munn og er slitsom å legge. Vil bare ligge inntil oss.

Høres kjent ut. Tar kvelden mellom 20.00 og 20.30. Våkner veldig ofte for nærhet (hvert kvarter cirka). I natt måtte jeg ta henne med i senga vår, og da sovnet hun etter 23 en gang. Vil helst ligge helt inntil meg.

Samme her. Ligger midt i senga med hu i armkroken og puppen i munn. Sovner sent og våkner sent. Nå er jeg redd hu har snudd døgnet
Hu har to tenner nede på gang da. Lurer på om det vil gå seg til. 3,5 mnd her

Samme her. Ligger midt i senga med hu i armkroken og puppen i munn. Sovner sent og våkner sent. Nå er jeg redd hu har snudd døgnet
Hu har to tenner nede på gang da. Lurer på om det vil gå seg til. 3,5 mnd her
Jeg har mistenkt tenner jeg også. Hun biter på alt mulig og hele tiden. Skikkelig vondt når hun tar tak over knoken på fingeren min. :oops:

Samme her. Lille gutt har plutselig sluttet å sove på kvelden og et litt misfornøyd. Han skal ha alt i munn og sikler masse. Kanskje det klør

Mi har bare begynt å vokne oftere igjen, sover bare ca 3t i slengen på natta nå, men sovner heldigvis fort igjen etter 20-30min med pupp, og får henne fortsatt til å sovne i 22-23tiden som hun har gjort de to siste månedene. Men hadde håpet jeg skulle gravis få henne til å sovne tidligere, men er vist like mye b-menneske som foreldrene sine :P Så står ikke opp før i 10-11tiden nå for tida :P

Her hadde han en skikkelig god uke mtp søvn forrige uke. La seg rundt 19.30. Fikk mat rundt 00.30 og sov videre til 07.00 cirka. Men i går og i dag har han vært ekstremt vanskelig å legge. Bare skriking og vil kun sove inntil meg. Men når temperaturen ute er så lav som den er nå så sover han inntil meg hele natta uansett. Blir grisekaldt på soverommet når det blir mer enn 20 minusgrader og da sover både han og jeg bedre når vi ligger inntil hverandre. Mistenker at han enten holder på å få tenner, eller så henger denne uroligheten og sutringen sammen med at han er midt i et utviklingstrinn.

Back
Topp