har ikke helt...

Frøbel

Glad i forumet
...gått opp for meg enda at jeg er gravid, enda jeg har vært på ul og sett babyen 2 ganger.
Men det kommer vel av at jeg har en aktiv 1,5-åring i hus, og ikke får tid til å kjenne så mye på følelsen. Regner med at der kommer når jeg kjenner de første bevegelsene.

Flere som opplever det slik?

vært veldig uvirkelig ja, den første tiden, først nå det virkelig går inn på meg at jeg har en liten baby i magen igjen, og jeg har vært på min 4 dje ultralyd i dag. Gikk mer opp for meg når lille trulta begynte å sparke sånn, tipper du vil føle det på samme måte [:D]

Jeg har heller ikke helt skjønt at det bor noen inni meg... venter på spark! [8D]
Sitter og ser litt på utstyr som vi har kjøpt inn for at det kanskje skal bli mer virkelig...

Ja, føler det samme som deg. Det er litt vanskelig å forholde seg til at det bor noe levende inni deg som man ikke kan føle eller ta på.. Men regner med at den følelsen forsvinner når sparkene kommer [:D]

Jeg vet akkurat hva du mener[:)] Jeg har to små barn og full jobb så jeg får verken tid til å skjønne det eller å nyte svangerskapet[:)] Her springer jeg bare bena av meg og ser at magen vokser[:)] Men som FruStina sier så går det nok mer opp for oss når vi kjenner tydelige spark[:)] Og det regner jeg egentlig med vil skje ganske snart[:)]

Jeg har endelig begynt å tro det. Var på UL i 12 uke og alt var bra, hørte hjertelyden også i uke 12, og i uke 14, og jeg skal høre igjen hos jordmor på torsdag..

Nå må det da være sant[:D]

jeg føler meg ikke gravid... er nesten like usikker som før uke 12.. men tenker at siden jeg har sett det, så må det være noe der...
finner ikke hjertelyden selv heller.. men skal snart til jordmor da..

Ja, har ikke noe symptomer på at jeg er gravid bortsett fra magen, så jeg "føler" meg ikke gravid. Men d kan være som du sier, Frøbel, at d er fordi jeg har en veeeldig aktiv jente på 18 mnd å holde styr på [8D]

Back
Topp