Høres veldig likt ut som hos oss. Har ingen i familien med refluks, men har siden han var tre dager gammel reagert på de mengdene som kom opp. Heldigvis roet seg mtp mengde, men han gulper ofte, og ikke kun etter måltid. Kommer en del opp som tydelig har vært i magen en stund, så gutten lukter rett og slett oppkast til tider. Tydelig ubehagelig for han når det er så surt. Må også skifte klær ofte, både jeg og han

Liker ikke å ligge på rygg etter måltid her, men dette har blitt bedre. Han klarer ikke å snu seg rundt enda, men vræler til noen ganger før det kommer gulp.
Har egentlig funnet en taktikk på dag som fungerer. Planlegger måltidene slik at han kun er litt sulten før soving bla. Dermed mindre sjanse for gulp. Ikke alltid jeg treffer på men

Nettene har vært et mareritt her også. Legges flere ganger når han er kjempetrett eller småsover, men våkner til når han blir lagt på rygg. Kaver, sutrer og gulper/svelger unna. Har vært netter hvor han kun har sovet maks 45min i strekk i løpet av hele natten. I perioder har han også våknet etter noen minutter ved legging. Veldig slitsomt! Hvordan går ammingene på natt da?
Vi har nylig vært på sykehuset, hvor legen syntes det hørtes veldig ut som refluks. Venter på innkalling til innleggelse på sykehus for å legge ned sonde for å måle pH i 24t. Veldig greit å få sjekket uansett tenker jeg. Kan jo være skadelig å gå med dette ubehandlet. Et tips foreløpig er Gaviscon som legger seg som et lokk over magesekken. Legen ba oss gi han 1-2ml etter hvert måltid. Jeg gir i hovedsak til de største måltidene, for han spiser veldig ofte! Har begynt å sove mye bedre på nettene ihvertfall (hele 2-3t i strekk!) Det er reseptfritt, men kanskje greit å snakke med lege uansett