Er 6+3 i dag, har ikke gått opp ett gram. Er det fler av oss? Sliter forresten ikke med kvalme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare snike littEr 6+3 i dag, har ikke gått opp ett gram. Er det fler av oss? Sliter forresten ikke med kvalme
Er 6+3 i dag, har ikke gått opp ett gram. Er det fler av oss? Sliter forresten ikke med kvalme
Må bare snike litt
Jeg hadde gått ned 2kg fra positiv test til uke 19, uten å være kvalm
Er mange som ikke går opp før siste halvdel av svangerskapet
Mitt første svangerskap gikk jeg opp 1 kilo på 6 mnd... Så kom resten
Men anyway, det skjer liksom egentlig ikke noe som gjør kroppen din tyngre på enda lang tid, det lille embryoet er jo mikroskopisk og verken morkake, blod/ eller vannmengde har endret seg noe. Men slapp av, kiloene kommer nyt tiden uten de så godt du kan
Jeg er også overvektig. Mitt første svangerskap var jeg normalvektig og syns jeg gikk opp mye, neste svangerskap var jeg overvektig og startet meg å gå mye ned i vekt pga kvalmen, så endte totalt opp med å gå opp 13 kg fra utgangspunktet (Men mer totalt siden jeg hadde vært mye lavere inni kvalmeperioden). Denne gangen er jeg enda mer overvektig og hadde egentlig håper at jeg skulle klart å slanket meg siden sist så jeg hadde et sunnere og lettere utgangspunkt, er så skuffet over meg selv som har kastet bort muligheten til detOi, hvordan klarte du å gå ned uten å være kvalm? Jeg vil helst ikke gå opp alt for mye, da jeg er overvektig fra før og vil ha et sundt svangerskap, så håper jeg er en av de som ikke går opp før siste halvdel av svangerskapet
Spiste bedre for å ta vare på mini, spiste oftereOi, hvordan klarte du å gå ned uten å være kvalm? Jeg vil helst ikke gå opp alt for mye, da jeg er overvektig fra før og vil ha et sundt svangerskap, så håper jeg er en av de som ikke går opp før siste halvdel av svangerskapet
Jeg var en av dem sist gangMå bare snike litt
Jeg hadde gått ned 2kg fra positiv test til uke 19, uten å være kvalm
Er mange som ikke går opp før siste halvdel av svangerskapet